Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@16:39:58 GMT

۵۱۲ پایگاه دریافت فطریه و کفاره در یزد مستقر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۵۲۱

۵۱۲ پایگاه دریافت فطریه و کفاره در یزد مستقر می‌شود

شجاعان گفت: ۵۱۲ پایگاه در سطح شهر، مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در روز عید فطر اقدام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه ۲۱۶ روحانی در مساجد و پایگاه‌های مستقر در معابر عمومی پاسخگوی مسائل شرعی مردم در خصوص فطریه و کفاره هستند اظهار کرد: ۵۱۲ پایگاه در سطح شهر؛ معابر عمومی، مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در روز عید فطر اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۲۱ پایگاه در معابر عمومی، ۱۱۷ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ۲۴۷ پایگاه در مساجد و ۲۷ پایگاه در مؤسسات خیریه آماده دریافت فطریه و کفاره مردم خیراندیش استان یزد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه رویکرد این نهاد برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی به‌صورت غیرحضوری گفت: این نهاد برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره مردم خداجوی استان یزد به‌ویژه در شرایط کنونی که جامعه متأثر از شیوع بیماری کرونا است، کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند پس از واردکردن کد دستوری و انتخاب شماره صفر به صفحه بعد هدایت‌شده و مجدداً با انتخاب عدد پنج که مربوط به زکات است، گزینه موردنظر خود را از میان زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات، کفاره عمد، کفاره غیر عمد و رد مظالم انتخاب و مبلغ موردنظر را وارد و نسبت به پرداخت اقدام کنند.

شجاعان همچنین تصریح کرد: شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۳۱۲ برای پرداخت زکات فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۵۸۸ برای پرداخت زکات فطریه سادات، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۸۵۴ برای پرداخت کفاره غیر عمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۱۲۰ برای پرداخت کفاره عمد در نظر گرفته‌ شده است.

وی یادآور شد: تمامی کمک‌های حاصل از زکات فطریه و کفاره طبق نیت نیکوکاران برای فقرا و مساکین هزینه شده و هزینه‌های پشتیبانی از محل بودجه دولتی تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: فطریه جمع‌آوری‌شده برای کمک‌هزینه معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه، مسکن فقرا و مساکین هزینه می‌شود.

وی بابیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان یزد سال گذشته دو میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند، افزود: ۹۸۸ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی در قالب زکات فطریه عام و سادات، یک میلیارد و ۵۴۶ میلیون تومان کفاره غیر عمد و کفاره عمد بود.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: زکات فطریه شبستان یزد کمیته امداد دریافت فطریه و کفاره فطریه و کفاره مردم برای پرداخت شماره کارت زکات فطریه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگرام تحت نظارت بلژیک

ایتنا - مقامات بلژیک برای عمل به مقررات جدید اتحادیه اروپا درباره رصد محتوای پلتفرم‌ها، بر اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام نظارت خواهند کرد.
سخنگوی نهاد مخابراتی بلژیک (BIPT) به پولیتیکو اعلام کرد تلگرام که در دوبی مستقر است، یک شرکت مستقر در بروکسل را به عنوان نماینده قانونی خود در اتحادیه اروپا معرفی کرده است. این خبر نخستین بار توسط نشریه بلژیکی «دی استاندارد» منتشر شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پلتفرم‌هایی که در اروپا فعالیت می‌کنند، ملزم هستند تحت قانون خدمات دیجیتال و مقررات جدید نظارت بر محتوا، یک نماینده بومی را منصوب کنند.

تلگرام که توسط پاول دوروف، کارآفرین روسی تاسیس شد، برای قابلیت‌های حریم خصوصی خود، محبوبیت یافت اما در سال‌های اخیر به بستر محبوب برای تئوری‌های توطئه، گروه‌های تبهکار سایبری و افراط گرایان تبدیل شد. این پلتفرم بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال در سطح جهان دارد.

در حالی که بزرگترین شرکت‌های فناوری دنیا تحت نظارت کمیسیون اروپا قرار دارند و تحت قانون خدمات دیجیتال، مشمول مقررات سخت گیرانه‌ای قرار می‌گیرند، پلتفرم‌های کوچک‌تر در کشوری که نماینده حقوقی دارند، تحت نظارت رگولاتورهای ملی قرار دارند.

تلگرام، شرکت نماینده خدمات دیجیتال اروپایی (EDSR) را که در بروکسل مستقر است، به عنوان نماینده خود معرفی کرده است.

بر اساس گزارش پولیتیکو، رگولاتور بلژیک به عنوان هماهنگ کننده خدمات دیجیتال، تلگرام را تحت نظارت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران