Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@02:21:16 GMT

جامعه هدف بهزیستی میبد ۵۰۲ بسته معیشتی دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۵۸۲

جامعه هدف بهزیستی میبد ۵۰۲ بسته معیشتی دریافت کرد

به گزارش ایرنا ، سیدمحسن فلاح روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این تعداد بسته مواد غذایی در اختیار ۳۲۱ مددجو گذاشته شد، افزود: با کمک موسسه های خیریه فعال زیرپوشش این اداره در اجرای پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی با رعایت کرامت انسانی تهیه و به جامعه هدف تحویل شد.

وی با اشاره به عملکرد بهزیستی و موسسه های دارای مجوز فعالیت اظهارکرد: موسسه‌ها و مراکز زیرپوشش با اجرای طرح یادشده ۳۳۰ میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی به نیازمندان و مددجویان جامعه کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بهزیستی میبد کمک های نقدی  را ۱۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و مساعدت‌های غیرنقدی را ۷۲۴ میلیون ریال برشمرد و مجموع کمک ها شهرستان با اجرای طرح پویش همدلی در ماه رمضان امسال  را ۸۵۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال عنوان کرد.

وی مجموع کمک های نقدی  از سوی بهزیستی و موسسه ها و مراکز زیر پوشش این اداره را سه میلیارد و ۸۹ میلیون و ۶۰۰ میلیون ریال برشمرد و در ادامه گفت : در مجموع به سه هزار و ۷۳۱ مددجو زیرپوشش مراکز و موسسه های خیریه  مواد غذایی ارایه شد و از این تعداد سه هزار و ۴۲۰ نفر غذای گرم در وعده افطاری و سحری دریافت کردند که ارزش هرکدام به صورت میانگین ۱۸۰ هزار ریال است.

وی اضافه کرد : مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت  ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰ و شماره شبای ۱۰۰۱۰۰۰۰۴۱۷۲۰۳۴۵۴۱۸۲۸۸۱۳یا پرداخت آنلاین از طریق سایتwww.swo.ir/payment واریز کنند.

وی همچنین روش های واریز فطریه و کفاره روزه را  تشریح کرد و ادامه داد: بر اساس فتوای مراجع تقلید مردم  می توانند زکات فطره و کفاره روزه خود را به بهزیستی که متولی ایتام ، نیازمندان،  معلولان ، سالمندان و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی است ،پرداخت کنند.

فلاح روش های پرداخت فطریه و کفاره روزه را  از طریق سایت بهزیستی استان یزد به نشانی : www.swo.ir/payment  و️از طریق کد دستوری ussd :  *۷۲۴*۰۱۲۳# و همچنین ️ از طریق شماره کارت مشارکت های مردمی بهزیستی استان یزد به شماره  ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰ عنوان کرد.

سه هزار و ۵۰۰  نفر مددجو از خدمات بهزیستی میبد استفاده می‌کنند و مرکز این شهرستان ۱۰۶ هزار نفری در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها میبد ماه رمضان مشارکت های مردمی همدلی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد ماه رمضان مشارکت های مردمی میبد ماه رمضان مشارکت های مردمی همدلی سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور میلیون ریال موسسه ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود