Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم قدرتی اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار گوشت در تبریز و طبق توافقی که با پیمانکارمان در فروشگاه‌های کشتارگاه انجام دادیم مقرر شد در آستانه عید سعید فطر قیمت‌ها را در فروشگاه‌های کشتارگاه تبریز تعدیل نماییم.

وی گفت: خوشبختانه اکنون با توجه به تمهیدات انجام شده کیفیت گوشت کشتارگاه تبریز بسیار بالاست و اقدامات این سازمان در شناسنامه‌دار کردن گوشت استحصالی از اقبال خوبی از طرف قصابی‌ها برخوردار شده و مردم استقبال خوبی از این طرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در برخی از قصابی‌های سطح شهر دیده می‌شود که گوشت بدون شناسنامه ارائه می گردد که این مسئله می‌تواند باعث سودجویی و فرصت‌طلبی گردد.

قدرتی ادامه داد: نبود شناسنامه در گوشت که بعضا حتی از قیمت مصوب هم پایین‌تر فروخته می‌شود موجب می گردد شهروندان با عدم اطلاع از جنسیت و سن دام استحصالی دقت و اطلاع کافی از خرید گوشت نداشته باشند.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز تاکید کرد: در صورت برخورد با چنین تخلفاتی می بایست با شماره تلفن ۱24 یا بازرسی سازمان کشتارگاه تبریز تماس گرفته تا در اولین فرصت با این اقدام غیر قانونی برخورد گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط مستقیم سلامت مردم با سلامت گوشت مصرفی و همچنین اراده راسخ اداره کل دامپزشکی در جهت جلوگیری از تولید و عرضه گوشت غیر استاندارد و ناسالم به مصرف کنندگان، شهرداری تبریز نیز دوشا دوش دستگاه‌های ذیربط تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را برای تامین امنیت غذایی شهروندان‌ بکار می‌بندد.

وی اظهار امیدواری کرد در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، این سازمان به حول و قوه الهی تمامی امکانات خود را به کار خواهد بست تا بتواند در اجرای امر رهبری و خدمت به مردم نجیب با تمام قوا حرکت نماید.

شایان ذکر است نرخ جدید فروش گوشت شناسنامه دار نر کشتار روز را در فروشگاه‌های کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز به شرح زیر اعلام شد:

- گوشت شناسنامه دارگوساله نر جوان کشتار روزمخلوط بدون استخوان به قیمت کیلویی۱۲۰ هزار تومان

-  گوشت  شناسنامه دار نیم‌شقه گوسفند نر بره کشتار روز به قیمت کیلویی ۱۱۱ هزار تومان

-       گوشت شناسنامه‌دار گوسفند نر بره کشتار روز بدون دمبه به قیمت کیلویی ۱20 هزار تومان

- گوشت شناسنامه‌دار ران گوسنفد نر بره با راسته به قیمت کیلویی ۱۲5 هزار تومان

  آدرس فروشگاه شماره یک:

تبریز-جاده آذرشهر-بعد از پلیس راه-کیلومتر  7 جاده پیاذر-بعد از روستای تازه کند نرسیده به روستای ساتلو داخل مجموعه کشتارگاه

 آدرس فروشگاه شماره دو:

تبریز- فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز گوشت کشتارگاه قیمت گوشت تبریز کشتارگاه تبریز گوشت شناسنامه دار کشتارگاه تبریز هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رضا غلامی درباره عملکرد اداره کل پشتیبانی امور دام مازندران از مهرماه سال گذشته تاکنون، اظهار کرد: برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی مازندران، ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های استان شد.

وی افزود: با توجه به افزایش جوجه ریزی در سال گذشته، این شرکت نسبت به انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۸۹۸ تن مرغ با اتحادیه، شرکت‌های تعاونی، زنجیره‌های تولیدی و تولیدکنندگان عمده اقدام کرد که ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های پشتیبانی امور دام استان شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام مازندران با بیان اینکه علیرغم مشکلات زیاد در تامین گوشت قرمز منجمد در سال گذشته این اداره کل نسبت به توزیع ۱۵۱ تن گوشت گوساله منجمد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام کرد و توانست در کنترل بازار گوشت قرمز موثر باشد، تصریح کرد: برای حمایت از مصرف کنندگان، ۸۵۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شد که در تنظیم بازار این کالا نقش مهمی داشت.

این مسوول ادامه داد: با توجه به حجم بالای تولید گوشت مرغ در استان با هماهنگی این اداره کل و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، ۲۶ هزار تن گوشت مرغ گرم برای میدان بهمن تهران ارسال شد که تاثیر بسزایی در کنترل قیمت مرغ در ایام پایانی سال در استان تهران داشت.

وی اضافه کرد: از موجودی گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان و از محل خرید، هزار و ۹۴ تن به سایر استان‌ها ارسال شد که برای کنترل بازار گوشت مرغ منجمد در کشور نیز اثربخش بود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران تصریح کرد: این اداره کل در این مدت ۱۰۱ هزار تن نهاده به مرغداران و دامداران استان توزیع کرد که ۵۰ درصد آن کنجاله بود.

وی با بیان اینکه واردات نهاده‌های دامی از کشور‌های همسایه شمالی علاوه بر تامین بخشی از نیاز کشور به کالا از کریدور شمال جنوب، موجب افزایش فعالیت بنادر استان، ایجاد اشتغال و کاهش هزینه حمل کالا در استان‌های شمالی کشور شد، گفت: در این مدت ۵۵ هزار تن ذرت ثبت سفارش شد و دو کشتی محموله ذرت به وزن ۶ هزار و ۷۹۰ تن به بندر رسید و ۲۱ مورد بارنامه جو به وزن ۵۲ هزار و ۵۸۷ تن از بندر ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳