Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: من معتقدم اگر من و هرکسی که در این مملکت زندگی می‌کند برای بستن دهان دیگران و کشورهای خارجی که همه منتظر بر هم پاچیده شدن کشور ما هستند پای صندوق‌های رای حاضر شوند چرا که این حرکت فقط و فقط یک معنی بزرگ دارد، آن هم نشانگر «همبستگی ملی» ما ایرانیان است.

پروانه معصومی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگر گفت: بالاخره بعد از یک سال و نیم احتیاط برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا و رعایت کامل و در خانه ماندن حالا با آگاهی نسبت به موقعیت و کنترل این بیماری در حد لازم، حضور در یک سریال تلویزیونی که قرار است ماه محرم از یکی از شبکه‌های سیما روی آنتن برود را پذیرفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ابراز کرد: در مورد جزئیات این سریال هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم چراکه تا این لحظه در سوکت خبری ساخته شده و اسمی از آن در هیچ جا برده نشده است اما خوشبختانه لوکیشن اصلی این سریال نزدیک به محل زندگی در منطقه صومعه سرا که شهری در نزدیکی رشت است بوده و برای همین خیالم از این بابت راحت است که در شرایط کرونایی لازم نیست بین محل زندگی‌ام با دیگر شهرها در تردد باشم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

معصومی به رعایت کلیه اصول بهداشتی در پشت صحنه این سریال محرمی ابراز کرد: خوشبختانه تمام اصول بهداشتی در این مجموعه رعایت می‌شود و تمامی گروه به جز بازیگران هر یک دو ماسک زخیم بر صورت دارند و گاهی دلم برای آنها میسوزد که چطور نفس می‌کشند اما از طرفی خیال ما بازیگران که به اجبار بدون ماسک مقابل دوربین ظاهر می‌شویم راحت است و فکر میکنم کار در چنین موقعیتی اشکالی نداشته باشد و می‌تواند به بقای کار یک بازیگر در این شرایط سخت کمک کند.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰پیرامون این رویداد مهم سیاسی اظهار کرد: من حتما و بدون شک در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رای می‌دهم می‌دانید چرا؟ چون معتقدم و می‌دانم که شاید همه چیز در کشور ما ایده‌ آل نیست همانگونه که در هیچ کشور دیگری اوضاع اید‌ه‌آلی وجود ندارد اما ما نباید با قهر و مخالفت تنور شعله‌ور کشورهای بیگانه و خارجی را داغ کنیم تا آنها در مورد ما نظر بدهند.

معصومی در همین راستا ابراز کرد: من معتقدم اگر من و هرکسی که در این مملکت زندگی می‌کند برای بستن دهان دیگران و کشورهای خارجی که همه منتظر بر هم پاچیده شدن کشور ما هستند پای صندوق‌های رای حاضر شوند چرا که این حرکت فقط و فقط یک معنی بزرگ دارد، آن هم نشانگر «همبستگی ملی» ما ایرانیان است، بنابراین من رای می‌دهم برای اینکه به دنیا هم‌بستگی ملی ما ایرانیان را نشان دهم.

این بازیگر تلویزیون خاطرنشان کرد: من حتی مطمئن هستم که شاید به آن کاندیدی که رای می‌دهم شاید مثل دیگر رییسان جمهور پیشین کارآمد نباشد و همه خواسته‌های من و دیگران را برآورده نکند و قول‌هایی که به ماه داده‌ است را فراموش کند اما باز هم می‌گویم رای می‌دهم تا اجاز ندهم دیگران در مسائلی در کشور ما و بین ما وجود دارد اجازه دخالت به خود بدهند و همبستگی‌ ملی ما به همه ثابت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارتلویزیون اخبار انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات رای می دهم کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود

بازی در سریال «نون خ» اولین تجربه بازیگری صهبا شرافتی به شمار می‌رود. این بازیگر جوان در فصل دوم سریال به جمع بازیگران اضافه شد و توانست با نقش روناک در میان مردم شناخته شود. ویژگی‌های کاراکتر و بازی فوق‌العاده شرافتی، «روناک» را به یکی از شخصیت‌های محبوب و متفاوت سریال «نون خ» تبدیل کرد.این بازیگر جوان می‌گوید بازخورد‌ها و واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان نشان می‌داده که چقدر روناک سریال «نون خ» را دوست دارند. 

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک درباره فصل پنجم نون خ گفت: در پیش تولید بودیم که اعلام کردند که من در فصل پنجم قرار است راننده یک مینی بوس باشم و برای من چالش برانگیز بود.فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می‌کردم. خیلی استرس داشتم البته لذت آن هم بیشتر بود.

او ادامه داد: داستان روناک از قسمت ۱۰ بیشتر شد و در قسمت‌های ابتدایی بیشتر بحث رانندگی بود و فراز و نشیب بیشتری برای شخصیت روناک در فصل پنجم داشتیم.

شرافتی درباره کارهای اخیر خود عنوان کرد: در این مدت چند پیشنهاد داشتم که هنوز نهایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)