Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@04:17:20 GMT

شناسایی ۱۰۵ نقطه حادثه خیز زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۱۰۸

شناسایی ۱۰۵ نقطه حادثه خیز زنجان

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالحسین علی اکبری با بیان این مطلب افزود: در همین راستا روند ایمن سازی و تعریض محور سه راهی شیفت تا چورزق به طول پنج کیلومتر آغاز شده و برای ایمن سازی این محور ۵۳ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی پیش بینی شده است. این پروژه در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز اول این پروژه به طول دو کیلومتر امسال به بهره برداری  می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کمربندی قیدار یکی از محورهای پرتصادف این استان است که نصب گاردریل در محل پرتگاه، تعیین تکلیف تقاطع‌ روستای گوندره و لاچوان، اصلاح رمپ خروجی کمربندی به محور ابهر - قیدار، تکمیل پل همدان و تکمیل علائم انتظامی، اخطاری و مسیرنما از جمله اقدامات انجام شده در این محور است.

علی اکبری اظهار کرد: ایمن سازی نقاط حادثه خیز به اعتبارات بسیار زیادی نیاز دارد اما با این حال تاکنون ۶۹ نقطه  پر تصادف در استان زنجان رفع مشکل و ایمن‌سازی شده است و اصلاح ۳۴ نقطه نیز در برنامه کاری امسال است.

وی افزود: نصب روشنایی، علائم و تابلوهای هشدار دهنده معابر برون‌شهری، تونل‌ها و همچنین ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نصب حفاظ ایمنی، تعریض، اصلاح هندسی راه‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته برای آشکارسازی نقاط پر تصادف در جاده‌های زنجان است.

کد خبر 600179

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پی انتشار خبری در برخی از رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه موجود در راه های کشور رفع شده است.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، این سازمان در پی انتشار خبری در برخی از  رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد که در سال ۱۴۰۲ مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه موجود در راههای کشور رفع شده است.

در اطلاعیه روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای آمده است: "توضیح این که در سال ۱۴۰۲، ۴۱۲ نقطه از مجموع ۸۸۷ نقطه پرحادثه راه های کشور که در سال ۱۴۰۱ سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و پلیس راه توافق کرده بودند رفع و اصلاح شده است.

 ۳۱۳ نقطه دیگر نیز مربوط به توافق قبلی دو دستگاه در سال ۱۳۹۶ است که در سال ۱۴۰۲ اصلاح شده است.

 بنابراین در سال گذشته مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه راههای کشور رفع و اصلاح شده است و هر دو آمار ارائه شده توسط وزیر راه و شهرسازی و معاون حمل و نقل این وزارت خانه صحیح و متقن است."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه