Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های هرمزگان با صدور بیانیه‌ای اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم و بر آمادگی دانشجویان بسیجی برای جهاد در برابر این رژیم جنایتکار را در صورت اذن ولی امر مسلمین جهان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های هرمزگان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد آماده است در این برهه حساس گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش نخست این بیانیه به نامه اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب اشاره شده که در آن وی خطاب به امام خامنه‌ای می‌نویسد: 

حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (حفظ الله)

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته و درودی صمیمانه و بعد

مایه خرسندی ما در جنبش حماس است که در این ایام مبارک و روزهای پایانی ماه رمضان ،سلام و درود و تقدیر خالصانه خود را محضر جنابعالی تقدیم نماییم از خداوند متعال خواستاریم که این ماه بزرگ وعید سعید فطر را بار دیگر با خیر و برکت نصیب جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ آن و امت اسلامی گرداند، چون او شنوا و اجابت کننده دعا است.

ما در جنبش حماس در مقابل تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی در ماه مبارک رمضان و اوضاع متشنج و خطرناک حاکم بر قدس و مسجد الاقصی که نسبت به تبعات و پیامدهای خطرناک آن هشدار می‌دهیم خواستار حرکت فوری شما برای اتخاذ موضعی قاطع در قبال این جنایات و تلاش برای بسیج مواضع اسلامی و دیپلماسی عربی، اسلامی و بین المللی به منظور بازداشتن دشمن صهیونیستی از ادامه جنایات وحشیانه خود علیه ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات آن در شهرقدس اشغالی به ویژه مسجد مبارک الاقصی هستیم.

بسیج دانشجویی هرمزگان در ادامه با تبیین مواضع خود آورده است:

سلام به همه آزادگان، به ویژه جوانان و سلام به مردم مقاوم فلسطین و قدس و مرابطون در مسجد الاقصی.

سلام بر شهدای مقاومت و خیل عظیم مجاهدانی که در این راه جان خود را تقدیم کرده‌اند،سلام بر شهید شیخ احمد یاسین و شهید سید عباس موسوی و شهید فتحی شقاقی و شهید عماد مغنیه و شهید عبدالعزیز زنیتسی و شهید ابومهدی المهندس و سرانجام چهره برجسته و سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که هر یک پس از حیات پر بار و پر برکت با شهادت خود نیز تاثیرات مهمی در جغرافیای مقاومت بر جای گذاشتند. 

مجاهدت‌های فلسطینیان و خون پاک شهیدان مقاومت توانسته این پرچم مبارک را برافراشته نگه دارد و قدرت درونزای جهاد فلسطینیان را صدها برابر کند، مردم فلسطین دیروز با پرتاب سنگ از خود دفاع می‌کردند و امروز با پرتاب موشک نقطه زن به دشمن پاسخ می‌دهند.

تلاش‌های مستمر و گسترده اشغالگران در شهر قدس برای کوچاندن اجباری 28 خانواده فلسطینی از محله شیخ جراح و حملات ددمنشانه علیه ساکنان محله باب العامود و تعرض آشکار به مسجد الاقصی و سرکوب معتکفین و روشن نمودن شعله‌های آتش آن، جنایت خطرناکی است که انفعال در برابر آن، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی را در بر خواهد داشت. 

لذا ما اعضای هسته بین الملل و آحاد دانشجویان بسیجی استان هرمزگان پیرو فرامین رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ضریب اهمیت مسأله قدس به عنوان اول مسأله جهان اسلام از یک سو و شرایط خاص این روزهای فلسطین که منجر به درخواست کمک اخیر رئیس دفتر سیاسی حماس از امام المسلمین شده است اعلام می‌داریم:

1.اماما، سربازان شما به عنوان عناصر جوان، مؤمن و انقلابی آماده‌اند تا در این برهه حساس دستورات معظم له را در ابعاد مختلف به گوش جان سپرده، امروز بیش از گذشته آماده‌ایم و سینه خود را آماده حکم جهاد شما برای سپر کردن در برابر دشمن صهیونیستی قرار داده‌ایم. 

2.از دولت محترم انتظار است آنچه حق مطلب نمایندگی این ملت عزیز و شهیدپرور و آرمانخواه است را ادا کرده و به جای سکوت یا انفعال، مواضع اساسی و انقلابی در هم راستا نمودن ایفای نقش دول مسلمان و آزادیخواه سراسر جهان ایفا نماید. 

3.خطاب به دولت‌های مرتجع منطقه می‌گوییم، به فطرت پاک انسانی و آرمان اسلامی برگردید. 

طرح‌های صلح و سازش و خیانت به آرمان فلسطین را کنار بگذارید که برای شما هیچ آورده‌ای نخواهد داشت و در دنیا برای شما جز نام ننگ و در عقبی جز قعر جهنم حاصلی نخواهد داشت. 

به گزارش تسنیم این بیانیه که توسط هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان هرمزگان صادر شده به امضای بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی میناب، بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم، دانشگاه آزاد اسلامی جزیره هرمز، بسیج دانشگاه پیام نور بندرعباس، بسیج دانشجویی پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان بندرعباس، بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان، بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید کرانی بندرعباس، بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای فاطمه بندرعباس، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور میناب رسیده است. 

نامه «اسماعیل هنیه» برای رئیس پارلمان لبنان درباره التهابات قدستوئیت ظریف درباره اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالیریشه‌های خشم و اعتراضات جوانان فلسطینی در قدس اشغالی کدامند؟/ احتمال وقوع انتفاضه سوم

انتهای پیام/864/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه دشمن صهیونیستی هسته بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت ارومیه، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با اشاره به اینکه در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات سرنوشت‌سازی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود‌ه‌ایم اظهار داشت: این اتفاقات، تغییر و تحول عجیب و عظیمی در ساختار نظامی و امنیتی و مسائل فرهنگی کشور به وجود آورد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 59 تصریح کرد: این نیروی مردمی از متن و بطن جامعه و فرزندان جان برکف کشور بوده که برای رسیدن به اهداف والای کشور وارد میدان شدند و به منظور دفاع از میهن خود در برابر یکی از شقی‌ترین و بی‌رحم‌ترین حکام کشورهای عربی مثل «صدام»، جان خود را بر کف دست گذاشته و وارد جبهه‌ها شدند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه بیان کرد: امام خمینی(ره) در آن زمان با تیزبینی خویش تشخیص درستی داده و دستور تأسیس سپاه پاسداران انقلب اسلامی را داد چون مردم در آن زمان باید از میهن و ارزش‌ها و همچنین منابع و ایمان و شرف و ناموس خود دفاع می‌کردند پس بنابراین سپاه پاسداران متولد شد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، باید نیروی مردمی و مخلص برای کمک به نیروهای مسلح تشکیل می‌شد بنابراین تأسیس سپاه لازم و ضروری بود و این در حالی بود که در آن زمان، کشورمان در یک محرومیت بسیاری به سر می‌برد و حتی هیچ سلاحی برای دفاع از خود در برابر دشمن نداشت و با دستان خالی در برابر چندین کشور ایستاد که برای از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی نقشه کشیده بودند.

ماموستا کلشی‌نژاد ادامه داد: اما اخیرا حرکت اقتدارآمیز موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی نشان از صلابت و هیمنه جمهوری اسلامی دارد که آن را به رخ جهانیان کشید تا جایی که با تمام توان و قدرت بالای نظامی نشان داد می‌تواند در برابر تمامی ایادی استکبار جهانی بایستد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که برای رشد و توسعه و پیشرفت کشور لازم است، پاکسازی موضوعات فرهنگی بوده و با توجه به اینکه در آن زمان در دانشگاه‌های کشور یک جریان سکولاری و بی‌دینی توسط جریان‌های خاصی که در بلوک شرق و غرب فعالیت می‌کردند، وجود داشت، همه آنها بسان دو لبه شمشیر بودند که بر پیکر اسلام فرود آمده و یکی اسلام را افیون جامعه می‌دانست و دیگری انسان را به عنوان یک عقب‌مانده تلقی می‌کرد بنابراین انقلاب فرهنگی با هدف پاکسازی استادان و دانشجویانی که از دید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران غرب‌زده به شمار رفتند، نامگذاری شد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: هدف انقلاب فرهنگی، اسلامی‌سازی دانشگاه‌های پیشرفته و از بین بردن فاصله دو آموزش حوزوی و دانشگاهی بود که با پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی برای اینکه بتواند آن پاکسازی را به وجود آورد و نزدیکی و قرابت بین وحدت حوزه و دانشگاه را تشکیل دهد، اعلام شد و خوشبختانه در دانشگاه شکل گرفت؛ بنابراین باید روحانیان و اساتید دانشگاهی باید بیشتر به این موضوع بنگرند.

وی افزود: بی‌تردید نباید دانشگاه را تنها به عنوان جولانگاه مسائل سیاسی نگریسته بلکه برای پیشرفت و دین‌سازی و اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها باید با یک دید بالاتری بر این مسئله نگاه کرده و برنامه‌ریزی های لازم برای این مسئله انجام شود.

ماموستا کلشی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه در جریان اغتشاشات سال گذشته برخی در دانشگاه‌ها شعارهای ضددینی سر دادند پس اساتید دانشگاه باید با آن دید اسلامی وسیعی که نسبت به مسائل دارند، دانشجویان را تربیت کنند تا این مسائل دینی و فرهنگی جامعه حفظ شود.

وی در ادامه با اشاره به روز معماری اظهار داشت: یکی از مسائلی که کشور را با آن اصالت خود به جامعه بین‌الملل معرفی می‌کند، معماری‌های آن کشور است و زمانی که معماری با آن سبک و سیاقی که فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور، آن را می‌خواند، هماهنگ باشد دلیل بر تاریخی و سوابق دیرینه آن کشور است، پس لازم است آن معماری اسلامی که از صدر اسلام وارد کشور شده، حفظ شود چون بیانگر این است که مردم کشورمان همواره تمام آداب و رسوم و فرهنگ خود را بر مبنای یک فرهنگی پایه‌ریزی کرده‌اند که فرهنگ غنی بوده و نشات گرفته از دین مبین اسلام است پس این معماری باید نگهداری شود و کارشناسان معماری به جای توسعه و پیشرفت معماری غربی و وارداتی که معماری سنتی و دینی کشور را از بین می‌برد، با بصیرت به موضوع نگاه کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه در ادامه با اشاره به سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: با وجود تلاش دشمنان که از اول انقلاب تاکنون با هزاران دسیسه و مکر و حیله وارد شده و به غیر از حملات موشکی، سعی کردند تا دانشمندان و نیروگاه‌های هسته‌ای را از بین ببرند اما روز به روز کشور، مورد غفران خداوند متعال قرار گرفته و باید خدا را شاکر بود که خداوند دشمن را با بلایای طبیعی از بین می‌برد.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی