Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کاندیدای انتخابات 1400 اظهار کرد: تا این لحظه آقای رییسی اعلام موضع نکرده اند و عرصه و‌کارزار انتخابات شفاف نیست بعد از ثبت نام و تایید صلاحیت اعلام نظر می‌کنم

به گزارش خبرنگار برنا، سردار سعید محمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کارهایی که مد نظرم  بود ، برای آن برنامه داشتم و آن را خیر می دانم ثبت نام در انتخابات بود، این عزم‌جزم‌من را برای حضور در انتخابات نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: برداشت من از شرایط فعلی این است که با توجه به مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکلات عدیده از سو مدیریت و عملکرد کارکنان نظام‌و‌دولت و گلایه مندی مردم از معیشت و بی عدالتی ها لازم به تحولی بزرگ در جامعه امروز هستیم.

سردار محمد خاطرنشان کرد: برنامه ام تحول در حوزه برقراری عدالت در همه عرصه ها و رفع تبعیض است ، بدیهی است که مردم از کارگزاران نظام گله دارند و از انقلاب گله مند نیستند، درواقع مردم از بی عملی ناراحت هستند و سفره آنها روز به روز کوچک تر شده است

او تاکید کرد: به دنبال تحول همه جانبه هستیم و با مشارکت جوانان سعی می کنیم این تحول را رقم بزنیم و در همه عرصه های نظام نیاز به اصلاحات مبتنی بر اصول داریم.

محمد در رابطه با تیم خود برای دولت سیزدهم گفت: با دارا بودن کارنامه خوب و برنامه مدون و مشخص در همه عرصه ها ثبت نام کردم و با دارا بودن تیم قوی و مجرب که برخی از آنها را قبل از انتخابات رسماً اعلام می کنم پا به این عرصه گذاشتم. 

او افزود: برنامه ام برای دهک های پایین جامعه برنامه ای است که بتوانیم رضایت را برای مردم به ارمغان بیاوریم، در مجموع در یارانه‌ها و مسکن و خودرو و بورس برنامه های خوبی داریم.

  محمد خاطرنشان کرد: هدف ما این است که کشور با تفکر انقلاب و جهادی اداره شود و با مشارکت جوانان در این عرصه حرکت می کنیم، بنده به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنم و از ناحیه هیچ جناحی مورد حمایت قرار نگرفتم ، نمی‌خواهم هم قرار بگیرم.

او اضافه کرد: بیشترین آسیب را به کشور دو قطبی اصلاح طلب و اصولگرا زده است و از این رو به هیچ جناحی قولی نداده ام.   این کاندیدای انتخابات 1400 درخصوص‌ اینکه آیا به نفع رییسی از انتخابات کناره گیری می کند یا خیر گفت: تا این لحظه آقای رییسی اعلام موضع نکرده اند و عرصه و‌کارزار انتخابات شفاف نیست بعد از ثبت نام و تایید صلاحیت اعلام نظر می‌کنم. رییسی جزو سرمایه های انقلاب است و عملکرد مطلوب ایشان هم همواره مشخص و زبانزد است.

او یادآور شد: روند ثبت نام من انجام شده و به عنوان کاندیدا هر مدرکی را که خواستند ارایه کردم.

 سعید محمد در خصوص اینکه آیا اذن رهبری را برای حضور اخذ کرده است، گفت: شأن رهبری بالاتر از این است که به افرادی اذن دهند، شاید برخی مشورت بگیرند اما ایشان نفیا و اثبات اظهار نظری نمی‌کنند، در مورد حقیر هم نیاز به این موضوع نبوده است.   او در رابطه با ریاست ستاد انتخاباتی خود اعلام کرد: مهندس مهدی دوستی ریاست ستاد من را به عهده دارد، ایشان نماد کارآمدی و جوان‌گرایی است

محمد در رابطه با دیدگاه خود در مورد مذاکره با آمریکا اضافه کرد: توصیه من این است که طرف مقابل به میز مذاکره برگردد در آن صورت ما با همه کشورها تعامل خواهیم کرد اما این را باید نیز باید بگویم که بنده دور زدن و خنثی کردن تحریم ها را بلد هستم و کاری خواهیم کرد که تحریم‌ها برداشته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مد انتخابات حضور در انتخابات مشکلات جامعه انقلاب دولت مسکن خودرو سرمایه سردار سعید محمد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد