Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص کشف استعداد مهدی طارمی در فوتبال بوشهر اظهار داشت: زمانی که هدایت تیم ایرانجوان بوشهر را به عهده داشتم، مهدی طارمی ۱۶ ساله بود. سبک بازی و جایگیری او طوری بود که توجهم را جلب کرد. همان زمان به پدر طارمی که کمک مربی‌ام در ایرانجوان بود اعلام کردم پسرش پیشرفت می‌کند و استعداد زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی به خاطر استعدادش او را به علی دوستی‌مهر معرفی کردم.

وی افزود: بعد از معرفی به دوستی‌مهر، طارمی چند روزی در کمپ شهریار حضور داشت، اما آن زمان دوستی‌مهر که هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان را برعهده داشت، اعلام کرد استعداد‌های بهتری را در اختیار دارد و نیازی به طارمی ندارد.

سرمربی سابق ایرانجوان بوشهر گفت: در صحبت‌هایی که با پدر طارمی داشتم، به وی توصیه کردم در اولین فرصت ممکن او را به خدمت سربازی بفرستد تا بعد‌ها در مسیر پیشرفت فوتبالش مشکلی نداشته باشد. پدر طارمی هم به این توصیه به خوبی عمل کرد. بعد‌ها در خدمت سربازی هم به تیم فوتبالی اعزام شد و در کل مسیر درستی طی کرد.

ابراهیمی درباره نحوه انتقال طارمی به پرسپولیس گفت: با اینکه طارمی را می‌شناختم، اما هیچ توصیه‌ای به علی دایی برای انتقالش به پرسپولیس نداشتم. عملکرد طارمی و گلزنی‌های پی‌درپی وی باعث شد توجه دایی را به خود جلب کند و با تیم پرسپولیس قرارداد امضا کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: برای اینکه عملکرد طارمی را به خوبی تشریح کنم باید مثال آوازه‌خوان و آواز را بزنم. آواز را شاید هر کسی یاد بگیرد و نُت‌ها را مسلط باشد، اما آوازه‌خوان بودن متفاوت است و هر کسی نمی‌تواند در این زمینه موفق باشد. طارمی مانند فرشاد پیوس جایگیری و ریزه‌کاری‌های فوتبال را خوب می‌داند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه طارمی عملکرد خوبی در پورتو داشته است، باید در صورت رسیدن پیشنهادات از تیم‌های خوب به آن‌ها پاسخ مثبت بدهد و به تیم‌های بزرگتر ملحق شود. او پله پله مسیر فوتبالی‌اش را طی کرده و بهتر است که تا سنش بالاتر نرفته به تیم‌های معروف‌تر برود. بیشتر بخوانید: چرا طارمی باید در پورتو بماند؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی ناصر ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏

به گزارش ورزش سه، درحالیکه قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است.

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی 230 هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان 2.5 میلیون یورو است. از طرف دیگر  ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی 500هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

دیگر خبرها

  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم