Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام صائمی با بیان اینکه نماز عید فطر در روز پنج‌شنبه در مجموعه ورزشی مسجد امام رضا(ع) برگزار می‌شود، گفت: پایگاه بسیج و شورای فرهنگی این مسجد ویژه برنامه‌های مفصلی برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها تدارک دیده‌اند.

حجت الاسلام «محمود صائمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم نماز عید فطر در روز پنج شنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در زمین فوتبال مجموعه ورزشی مسجد امام رضا (ع) برگزار می شود، اظهار کرد: پایگاه بسیج و خادمان افتخاری این مسجد محل برگزاری این مراسم را ضد عفونی و میان نمازگزاران ماسک توزیع می کنند تا ان شاءالله این مراسم بدون بروز هیچ مشکلی برای نمازگزاران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد امام رضا (ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری) با بیان اینکه پایگاه بسیج و شورای فرهنگی این مسجد ویژه برنامه های مفصلی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تدارک دیده اند، تصریح کرد: سخنرانی چند تن از فرماندهان دوره دفاع مقدس، دو نماینده فعلی و سابق مجلس شورای اسلامی و احتمالا یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از جمله این برنامه ها است.

 

وی اضافه کرد: مسجد امام رضا (ع) به عنوان مرکز فعالیت های انتخاباتی هیئت های مذهبی در محلات نفیس، اتابک و خاوران انتخاب شده است به همین دلیل از شنبه، 25 اردیبهشت ماه تا چهارشنبه، 26 خردادماه، این مسجد در تکاپوی انتخابات خواهد بود که ان شاءالله نتیجه آن با همراهی همه مساجد و هیئت های کشور منجر به حضور پر رنگ مردم در پای صندوق های رای باشد.

 

صائمی در ادامه با بیان اینکه مسجد امام رضا (ع) همچون سایر مساجد مرکز تبلیغات هیچ جریان سیاسی نخواهد بود، گفت: ما مسجدی ها رسالت و وظیفه خود را خدمت به انقلاب اسلامی برای ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات می دانیم. البته یکی دو تا از احزاب سیاسی از ما درخواست کرده اند که مسجد امام رضا (ع) را مرکز تبلیغ نامزد مورد حمایت شان قرار دهیم که همچون ادوار پیشین انتخابات، این کار را نخواهیم کرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر خدای نکرده مسجدی به مرکز جریان سیاسی تبدیل شود و آن جریان در آینده، دچار خطاهای بزرگی شود، نمازگزاران، این مسجد را در این خطاها سهیم می دانند بنابراین ائمه جماعات باید بسیار مراقب این حساسیت ها باشند.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر انتخابات ریاست جمهوری مسجد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند