Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@16:13:09 GMT

اکران دو فیلم‌تئاتر کانون به مناسبت عید سعید فطر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۹۸۶

اکران دو فیلم‌تئاتر کانون به مناسبت عید سعید فطر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مناسبت عید سعید فطر دو فیلم‌تئاتر از طرح «نمایش‌نما» را در پایگاه اینترنتی خود به صورت رایگان اکران می‌کند.

هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در تعطیلات دو روزه‌ی این عید فرخنده، دو فیلم‌تئاتر در قالب طرح «نمایش‌نما» را به صورت رایگان به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، نمایش «تو مثل طوطی» به نویسندگی فریبا دلیری و کارگردانی امیرحسین انصافی و آرین ناصری‌مهر، در روز ۲۳ اردیبهشت اکران می‌شود.

همچنین نمایش «کچل کفترباز» به نویسندگی نسرین خنجری و کارگردانی آزاده انصاری در روز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، در پایگاه مرکز تئاتر کانون به نشانی th.kpf.ir اکران خواهد شد.

نمایش‌ «تو مثل طوطی» حکایت پدری است که روایت قصه طوطی و بازرگان را برای کودکی نیمه‌کاره رها کرده و حالا که زمان تولد دخترش فرا رسیده به انباری می‌رود تا هدیه‌ای که ساعتی پیش در آن‌جا پنهان کرده است را بردارد. آن هدیه یک طوطی داخل قفس است و در این موقعیت، بازرگان قصه از دل کتاب درآمده و پدر را داخل کتاب می‌برد تا او را از سرگردانی بیرون بیاورد و قصه‌اش را به‌پایان برساند تا این‌که...

داستان نمایش «کچل کفترباز» درباره دو موجود جذاب و دوست داشتنی است که از دل قصه‌ها و افسانه‌ها بیرون آمده است. این دو، با بازی و روایت، قصه آشنای «کچل کفترباز» را به دخترکی غمگین یاد می‌دهند که چگونه بتواند شادی را جایگزین غم و اندوه کند.

یادآوری می‌شود در طرح «نمایش‌نما» که از مرداد ۱۳۹۹ آغاز شده است تاکنون بیش از ۷۰ عنوان فیلم‌تئاترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌تدریج در یکی از سایت‌های فروش بلیت تئاتر بارگذاری می‌شود که دسترسی به آن از طریق نشانی اینترنتی th.kpf.ir نیز امکان‌پذیر است./ایلنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فیلم تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان