Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان گفت: بزگترین رویداد سرمایه‌گذاری استارتاپی سیستان و بلوچستان به همت ستاد اجرایی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علیرضا راشکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان استان توسعه یافته‌ای نیست اما همواره ادعا داریم این استان در آستانه توسعه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد:  همواره خلأ حضور سرمایه‌گذاران در سیستان و بلوچستان حس می‌شود که انتظار داریم مجموعه‌هایی در استان حامی ایده‌ها و برنامه‌ها شوند تا سرمایه‌گذاری برای توسعه در استان بیش از گذشته صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در چارچوب تفاهم‌نامه‌هایی که در استان مابین ستاد و استانداری منعقد می‌شود حرکت‌های خود را در راستای توسعه استان که در حال اتفاق افتادن است جهت می‌دهد.

راشکی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در سال‌های اخیر انتخاب شعار سال از سوی ایشان حول محور تولید، اقتصاد، جهش، پشتیبانی، مانع‌زدایی بوده، گفت: با تکیه بر همین شعارها عزم خود را جزم کردیم تا با کمک مجموعه‌هایی که  نقش ملی در توسعه کشور دارند توسعه استان رقم بخورد.

تولید محصول کاندنسیت (+C5) در مجتمع اتان‌گیری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در عسلویهرئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره): ماهیانه 450 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شودبیانیه ستاد اجرایی فرمان امام در آستانه روز جهانی قدس

راشکی با اشاره بر اینکه یکی از مجموعه‌هایی که نقش اساسی در توسعه کشور داشته مجموعه "100 استارت آپ" است، عنوان کرد:  این مجموعه تاکنون با حضور در بیش از 8 استان اقدام به برگزاری رویداد و شناسایی ایده‌ها کرده و در حال حاضر در این استان‌ها در حال سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  مجموعه 100 استارت آپ در حال حاضر استان سیستان و بلوچستان را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کرده که امیدواریم یک رویداد ملی و افتخار آفرین در خردادماه امسال در استان با کمک این مجموعه شکل گیرد.

وی بیان کرد:  موسسه دانش بنیان برکت تعهداتی را در دستور کار دارد تا در سیستان و بلوچستان انجام دهد که یکی از این تعهدات برگزاری رویدادها بوده به همین دلیل هر چه در استان توان وجود دارد در کنار خودمان می‌آوریم. مجموعه 100 استارتاپ با سرمایه گذاری 28 میلیارد تومان بر روی ایده‌های استان قرار است سرمایه‌گذاری کند که قطعاً این رقم تا پیش از برگزاری رویداد افزایش پیدا خواهد کرد.

راشکی گفت: ایده‌هایی که در استان وجود دارد در جریان برگزاری این رویداد با تکیه بر استعدادهای استان شناسایی می‌شود که قطعاً از چهره‌های ملی و تأثیرگذار در حوزه کسب و کار در این رویداد استفاده خواهیم کرد.

مدیر اجرایی مجموعه 100 استارتاپ نیز در این نشست اظهار داشت: تاکنون اتفاقات خوبی در رویداد استانی سیستان وبلوچستان رقم خورده است. با توجه به‌ اینکه دوم خردادماه رویداد استارتاپی در استان برگزار می‌شود تیم‌های استارتاپی و کارآفرینی تا 28 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند در سایت 100startups.ir  ثبت‌نام کنند.

عرفان عزیزپور هدف اصلی برگزاری این رویداد را ایجاد شور و نشاط در استان بین تیم‌ها بیان کرد و افزود: در این رویداد هیچ تیم و ایده خوبی به دلیل نبود سرمایه بلاتکلیف نمی‌ماند.  100 استارتاپ با همراه کردن سرمایه‌گذاران مختلف استانی و ملی خلاء وجود سرمایه را برای تیم‌ها حل کرده است.  

وی بیان کرد: آن دسته از تیم های استارتاپی که بتوانند جذب سرمایه داشته باشند از خدمات منتورینگ استارتاپ قبل و بعد از سرمایه‌گذاری بهره‌مند می‌شوند. امیدواریم تیم های بیشتری جذب رویداد سکوی پرتاب شوند و سرمایه‌گذاری بیشتری را در این رویداد داشته باشیم.

نماینده موسسه دانش بنیان برکت در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: موسسه دانش بنیان برکت تمام توان خود را جهت ورود ابزارهای سرمایه گذار خود به سیستان و بلوچستان به کار برده است تا شاهد تحقق 209 میلیارد تومان سرمایه گذاری کسب و کارهای نوپا شویم.

محمد صادق میری ادامه داد: جوان باوری و توجه به شرکت های دانش بنیان با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه به حل مشکلات و کارآفرینی توجیه پذیر از دستورات کار موسسه دانش بنیان برکت در استان است.

انتهای پیام/394/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره موسسه دانش بنیان برکت سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری ایده ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان فرصت فراخوان عمومی این رویداد خبر داد و اظهار کرد: تا دهم اردیبهشت‌ماه، تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ مورد از سوی مخاطبان عمومی به عنوان قهرمان مدرسه پیشنهاد شده و در پرس‌لاین مربوطه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه، استقبال بالای مخاطبان از این رویداد نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های فراوان در تعلیم و تربیت کردستان است، گفت: معرفی این ظرفیت‌ها کاری مهم و در عین حال سخت و ظریف است.

دبیر ستاد رویداد قهرمان مدرسه کردستان به گام دوم اجرایی این رویداد نیز پرداخت و با اشاره به تشکیل جلسات مختلف از سوی کارگروه‌های اجرایی در گام اول این رویداد، از فعالیت مجدد و با ظرفیت بیشتر این کارگروه‌ها در گام دوم خبر داد.

منتشلو آغاز گام دوم را همزمان با بررسی اولیه قهرمانان پیشنهادی در کارگروه‌های اجرایی شهرستان‌ها و مناطق عنوان کرد و اظهار داشت: این بررسی‌ها همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در کردستان صورت می‌گیرد.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان افزود: پس از پایان بررسی‌ها در شهرستان‌ها و مناطق، موارد منتخب به ستاد استانی رویداد معرفی می‌شوند و این ستاد با حضور مدیرکل محترم تشکیل جلسه داده و به بررسی نهایی خواهد پرداخت.

وی همچنین گام پایانی رویداد قهرمان مدرسه را مرحله معرفی قهرمانان منتخب عنوان کرد و با بیان اینکه تمام ظرفیت آموزش و پرورش کردستان را پای کار این موضوع خواهیم آورد، خاطرنشان کرد: معرفی مطلوب الگوهای برتر تعلیم و تربیت و جریان‌سازی از طریق آنان، هدف نهایی رویداد قهرمان مدرسه است.

گفتنی است؛ رویداد قهرمان مدرسه از بهمن ۱۴۰۲ با هدف شناسایی و معرفی الگوهای تعلیم و تربیت کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنان کار خود را در آموزش و پرورش کردستان آغاز کرده است.

کد خبر 6097324

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد