Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دو سرنشین هواپیمای فوق سبک در جریان سقوط این هواپیما در اطراف فرودگاه اراک جان باختند.
به گزارش خبرگزاری آریا از سازمان هواپیمایی کشوری، یک فروند هواپیمای فوق سبک (اولترا لایت) آموزشی با رجیستر EP-1121 متعلق به شرکت ساتراپ شایسته که در حال انجام پرواز آموزشی با هدایت خلبان نمازیان و دانشجو مرادی در فضای فرودگاه اراک بود، در هنگام تیک آف از این فرودگاه دچار سانحه شد و هر دو سرنشین آن جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری به محل حادثه اعزام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هواپیما فوق سبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر مرادی امروز هفتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک‌دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، خودرو واژگون  و دچار حریق شد و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم و جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • چین ۳ فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی خود می‌فرستد
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا