Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@09:06:22 GMT

جدال تماشایی حامد لک و رشید مظاهری در دربی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۵۲۸

جدال تماشایی حامد لک و رشید مظاهری در دربی

رویارویی رشید مظاهری و حامد لک بی شک در دو سوی میدان برای بسته نگه داشتن دروازه تیم هایشان از جذابیت های خاص بازی روز جمعه خواهد بود.

به گزارش طرفداری، حامد لک و رشید مظاهری در حالی پا به دربی بزرگ پایتخت می گذارند که هیچ کدام از آن ها موفق نشدند در بازی قبلی مقابل دو حریف اصفهانی دروازه خود را بسته نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو دروازه بان در حالی قرار است مقابل هم صف آرایی کنند که حامد لک با ثبت ۱۱ کلین‌شیت در صدر جدول دروازه بان ها قرار گرفته و رشید مظاهری با ثبت ۹ کلین‌ شیت بعد از پیام نیازمند رتبه سوم را از آن خود کرده است.

گفتنی است رشید مظاهری یکی از دروازه بان های مورد علاقه اسکوچیچ است که در اکثر اردوهای تیم ملی حضور دارد و اردوی قبلی را نیز به دلیل مثبت بودن تست کرونا از دست داد و حامد لک جای او را در اردوی تیم ملی گرفت.

تقابل دو تیم در دربی پیش رو این فرصت را در اختیار دو دروازه بان قرار خواهد داد تا شایستگی های خود را به اثبات برسانند؛ حامد و انگیزه های فراوانش برای دعوت به تیم ملی و رشید مظاهری برای تثبیت جایگاهش در تیم ملی.

بازی برگشت پرسپولیس و استقلال ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری حامد لک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی فرانچسکو توتی به یوونتوس / فیلم

در جریان دیداری از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم های رم و یوونتوس از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران (یکشنبه) مقابل هم قرار می گیرند. صفحه رسمی آاس رم به همین مناسبت این ویدیو را منتشر کرده است.

دانلود (1.8MB)

دیگر خبرها

  • گل تماشایی فرانچسکو توتی به یوونتوس / فیلم
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی