Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های لیگ برتر پس از وقفه به وجود آمده به دلیل لیگ قهرمانان آسیا دوباره از سر گرفته شد و رقابت ها در جدول دروازه بان ها باز هم آغاز شد…

به گزارش طرفداری، با شروع لیگ بیستم اقدام به راه اندازی لیگ دروازه بان ها کردیم و حالا پس از بازگشت تیم ها از رقابت های آسیایی، این لیگ هم مثل لیگ برتر جذاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراهان همیشگی طرفداری با روال این لیگ آشنا شده اند و می دانند هر هفته عملکرد دروازه بان های لیگ برتر را در قالب یک جدول طراحی می کنیم و به آن ها بر اساس عملکردشان و تعداد کلین شیت و مهاری که داشتند، رتبه می دهیم. لیگی که به نام لیگ دروازه بان ها طراحی شده، قوانینش به شرح زیر است: روند امتیاز دهی به این گونه است که هر دروازه بان به ازای هر کلین شیت، ۱ امتیاز دریافت می کند. در صورت برابری امتیازات دو دروازه بان، دروازه بانی که موفق به مهار پنالتی شده باشد، بالاتر قرار می گیرد. معیارهای بعدی برای رتبه بندی به ترتیب؛ تعداد سیو به ازای هر گل خورده (درصد مهارتوپ)، تعداد گل های خورده کمتر و دقایق بازی کمتر (درصد کلین شیت) است اگر تمام این معیارها هم برابر بود که البته به ندرت چنین اتفاقی رخ می دهد، دروازه بانی که از روی نقطه پنالتی گل خورده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت.

* تعداد پنالتی های مهار شده جدول

(محمدرضا اخباری در جریان بازی با گل گهر دچار شکستگی بینی شد و از زمین خارج شد و به همین دلیل امتیازات آن بازی برایش محسوب نمی شود. حبیب فرعباسی که ۸۰ دقیقه در آن دیدار بازی کرد ۱ گل دریافت کرد و با احتساب دو بازی ای که تا این هفته انجام داده مجموعا دو گل دریافت کرده است. در جریان دیدار تیم های ذوب آهن و پیکان در هفته هجدهم نیز شهاب گردان دقیقه ۲۲ تعویض شد و آمار آن بازی برای یوسف بهزادی، دروازه بان دوم ذوب آهن محاسبه می شود)

در جدول لیگ دروازه بان ها هم اکنون حامد لک با ۱۱ کلین شیت صدرنشین است و در در رتبه بعدی، نیازمند با دو بازی بیشتر از لک در رتبه دوم حضور دارد.

رشید مظاهری و حسین پورحمیدی نیز با ۹ کلین شیت در رتبه های بعدی حضور دارند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ دروازه بان ها کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور به دنبال جبران شکست‌های قبلی مقابل استقلال بود و نمی‌خواست در ورزشگاه خانگی امتیازی به آبی‌ها بدهد، اما نمایش مطمئن خط دفاعی مطمئن صدرنشین لیگ برتر با حضور مرادمند، روزبه چشمی و ایمان سلیمی کاری کرد تا راه نفوذ به سمت دروازه بسته بماند و ضربه زیادی به سمت چارچوب نرود.

محمدحسین مرادمند که در دیدارهای گذشته استقلال هم مطمئن و پرتلاش کار کرده بود، در جدال با تراکتور عملکرد دفاعی درخشانی داشت و بازی موثر او نگذاشت ستاره‌های قرمزپوش کاری از پیش ببرند تا بسته ماندن دروازه تیمش و کسب یک امتیاز منجر به ادامه صدرنشینی آبی‌ها در یک رقابت سخت شود.

مرادمند در همان نیمه اول بازی هم نزدیک بود یک اخراجی از تراکتوری‌ها بگیرد که این اتفاق نیفتاد ولی با این حال، عملکرد این مدافع ویژه‌تر از همه آبی‌پوشان در این مسابقه دشوار بود که توانستند صدرنشینی را حفظ کنند.

این مدافع که قبل از مصدومیت آرمین سهرابیان دور از ترکیب بود، با عملکردش حالا شرایط بازگشت این بازیکن آسیب دیده به جمع نفرات اصلی را سخت‌تر از قبل کرده و بعید نیست دوباره در کنار چشمی و سلیمی در بازی بعدی برابر ذوب‌آهن دیده شود.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!