Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:53:42 GMT

دفتر آیت الله مظاهری مبلغ زکات فطره را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۵۹۲

دفتر آیت الله مظاهری مبلغ زکات فطره را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مظاهری، در این اطلاعیه آمده است: میزان زکات فطره ماه مبارک رمضان (۱۴۰۰ هجری شمسی / ۱۴۴۲ هجری قمری)، برای هر نفر، به شکل تقریبی سه کیلوگرم گندم یا جو یا خرما یا برنج و مانند آن است که باید به مستحق بدهند و اگر پول یکی از اینها را هم بر اساس قیمت رایج محل زندگی خود بپردازند کافی است که این مبلغ در اغلب مناطق کشور برای گندم حدود ۲۰ هزار تومان و برای برنج حدود ۷۵ هزار تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده استزکات فطرۀ کسانی که در شب عید فطر مهمان هستند یا افرادی نظیر کارگران، کارمندان و سربازان که در محل کارشان غذای روزانه به آنها داده می‌شود، بر عهدۀ خودشان و کفارۀ افطار غیر عمدی روزه، به ازای هر روزه، حدود ۷۵۰ گرم طعام نظیر گندم یا پول آن است و کفارۀ عمدی افطار روزه، به‌ازای هر روزه ،۶۰ برابر آن است.

در این اطلاعیه افزوده شده است: خرید سایر نیازمندی‌های متعارف فقرا، اعم از خوراکی و غیر خوراکی، با مبالغ زکات فطره یا با مبالغ کفاره و تحویل به آنان جایز است و نیز انتقال مبالغ زکات فطره یا کفّاره به حساب آنان مانعی ندارد و لازم نیست عین پول به آنها پرداخت شود.

کد خبر 5209714

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله مظاهری زکات فطریه حوزه علمیه اصفهان ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا اردبیل فلسطین انتخابات 1400 عکس استانها عید سعید فطر زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ در این اطلاعیه آمده است:
به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی نقاط استان سمنان به شرح ذیل انجام می‌شود.

سرخه
خیابان شهید عربی از ساعت ۹ تا ۱۲

 

دیگر خبرها

  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • حزب‌الله: گنبد آهنین را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه