Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:19:11 GMT

نامه جنجالی پرسپولیس به سازمان لیگ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۶۲۱

باشگاه پرسپولیس در نامه خود به سازمان لیگ،به شکلی جالب اتفاقاتی که در روز بازی این تیم با سپاهان رخ داد را پیش‌بینی کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، جنجال‌های مربوط به بازی پرسپولیس - سپاهان همچنان ادامه پیدا کرد و در بحث میان سرپرستان دو تیم، صحبت از نامه‌ای شد که باشگاه تهرانی به سازمان لیگ ارسال کرده و خواستار تامین امنیت این تیم در جریان ورود به اصفهان، انتقال به ورزشگاه و در نهایت حرکت از استادیوم نقش جهان به فرودگاه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن این نامه، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خطاب به بهاروند رییس سازمان لیگ نوشته بود که «جهت پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند» در ۴ مورد، تاکید لازم را انجام دهید.

 

باشگاه پرسپولیس در توضیح این چهار مورد، به مواردی اشاره کرده که اتفاقا در روز بازی پرسپولیس - سپاهان رقم خوردند و در واقع سازمان لیگ و نیروی انتظامی موفق نشدند به طور کامل از آن‌ها جلوگیری کنند: «۱. عدم حضور هواداران در فرودگاه و اطراف هتل، ۲. عدم همراهی و مزاحمت هنگام انتقال به ورزشگاه از سوی موتور سواران ۳. جلوگیری از حضور نفرات اضافی در استادیوم و ۴. اختصاص مسیر مناسب جهت تردد تیم پرسپولیس تا فرودگاه.»

 

 

شب گذشته، سرپرست تیم سپاهان، ارسال این نامه را عامل اتفاقات پیش و پس از بازی دو تیم می‌دانست اما باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که با آگاهی از جریان‌سازی در فضای مجازی و کانال‌های هواداری، این نامه را ارسال کرده است.

 

 

 

 

همچنین در دیگر مسابقات لیگ نیز باتوجه به آنچه مدیران این باشگاه پرهوادار بودن پرسپولیس می‌دانند، چنین نامه هایی را به سازمان لیگ برای تامین امنیت ارسال کرده بود.

 

رضا فتاحی افشین پیروانی پرسپولیس تهران فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا فتاحی افشین پیروانی پرسپولیس تهران فولادمبارکه سپاهان باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد

از نگاه سرمربی تیم فوتبال سپاهان برنده بازی امشب این تیم مقابل پرسپولیس، استقلال بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • خلاصه بازی پرسپولیس 0 - سپاهان 0
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم