Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه پیشکسوتان با اشاره به رونمایی تابلوی یادمان نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: این اثر هنری در راستای تکریم از خادمان قرآن کریم و حمایت از اقتصاد فرهنگ دینی است که روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت از آن رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نیکنام حسینی پور با تاکید بر این مطلب افزود: این اثر هنری توسط خادم القرآن استاد عبدالصمد حاج صمدی از اساتید پیشکسوت عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت به خط نسخ ایرانی به رشته تحریر درآمده است و کار تذهیب آن هم توسط حسن محمدی هنرمند جوان این حوزه  انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نظارت فنی چاپ این یادمان که از ویژگی های این کار شاخص هنری است زیر نظر مهندس سیدوحید جزایری بوده است.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: تابلوی یادمان نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلق شده و در 9 مرحله کار چاپی صورت گرفته است و جلوه ای از هنر و ظرفیت صنعت چاپ در ایران را نشان می دهد.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: تابلوی یادمان نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم نمایشگاه مجازی قرآن کریم قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز به کار هیئت‌های علمی برای معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد شهباز گهرویی در گفت و گو با تسنیم بیان کرد: فرآیند انتخاب چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویدادهای روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیداها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

به گفته وی، چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می شود.

به گزارش تسنیم، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 19 در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • قرآن همه چیز ماست
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود