Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس گفت: فعال شدن ۳۰۴ واحد تولیدی راکد بیش از ۲۸۰۰ فرصت شغلی را احیا کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی با تاکید بر اینکه توجه به رفع موانع تولید در دولت‌های یازدهم و دوازدهم همواره یکی از محوری ترین اهداف مسئولان بوده است، عنوان کرد: تلاش‌های مجموعه مدیریتی استان  در این حوزه نتایج درخور توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
استاندار فارس با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ تعداد 322 واحد تولیدی  راکد دراستان مجددا فعال شده‌اند، اظهار کرد: فعالیت دوباره این واحدها سبب شد۲۸۶۴ فرصت شغلی نیز ایجاد شود. دکتر رحیمی خاطرنشان کرد: از مجموع 322 واحد راکد فعال شده  ۹۳ واحد با ۱۱۲۰ فرصت شغلی مربوط به حوزه صنعت ، 46 واحد  با ۳۰۱ فرصت شغلی مربوط به حوزه معدن  ، ۷ واحد  با ۲۴۶ فرصت شغلی مربوط به حوزه گردشگری   و ۱۷۶ واحد  با ۱۱۹۷ فرصت شغلی مربوط به حوزه کشاورزی بوده  است. استاندار فارس تاکیدکرد: در سال جاری نیز رفع موانع تولید از اهداف مورد توجه مجموعه مدیریتی در استان فارس است و تلاش‌های همه جانبه برای فعال کردن واحدهای راکد و یا بهبود شرایط واحدهای در حال فعالیت ادامه دارد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس فرصت شغلی مربوط به حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جایدشت ایجاد شده است ، گفت: در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، ۱۸۲ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است.
مسعود عظیمی افزود: شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه گذار است و فعال سازی ناحیه صنعتی جایدشت در برنامه قرار دارد.
وی افزود: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره بردار برای ۴۶۰ نفر در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد اشتغال ایجاد کرده است.
عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر جاده فارس با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است ، بیان کرد: توسعه زمین‌های شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: از واحد‌های صنعتی که هم اکنون مراحل پایانی ساخت و ساز را طی می‌کند، ۲ واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر است که نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.
شهرستان فیروزآباد در جنوب فارس و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان