Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوآن چین در برابر دلار آمریکا تقویت شد و نرخ برابری خود را به بالاترین سطح در ۳ سال اخیر رساند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، یوآن چین در برابر دلار آمریکا تقویت شد و نرخ برابری خود را به بالاترین سطح در ۳ سال اخیر رساند. این اتفاق در حالی می‌افتد که پس از انتشار گزارش اشتغال ناامیدکننده آمریکا در انتهای هفته گذشته دلار در حال افت است، اما یوآن با توجه به داده‌های اقتصادی قدرتمند چین تقویت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نرخ برابری یوآن با دلار ۰.۳ درصد تقویت شد و به ۶.۴۱۱۴ واحد رسید. این به معنای این است که ارز چین همه افت‌های امسال خود را جبران کرده و به بالاترین سطح خود از ژوئن ۲۰۱۸ تا کنون رسیده است.

یوان همچنین در مقابل ارز‌های دیگر جهان رشد کرد و حالا بهترین عملکرد خود در ۳ سال اخیر را در برابر ارز‌های مهم جهان به ثبت رسانده است.

دلار در معاملات دیشب به پایین‌ترین سطح ۲ و نیم ماهه در برابر ارز‌های مهم جهان رسید. سرمایه‌گذاران با گمانه‌زنی در مورد افزایش تورم آمریکا با وجود سیاست نرخ بهره پایین فدرال‌رزرو، نگران کاهش بیشتر ارزش دلار هستند. شاخص دلار تا ۹۰.۲۰۵ واحد پایین آمد که پایین‌ترین سطح این شاخص از ۲۵ فوریه تا کنون است.

پوند انگلیس در بیش از همه در برابر دلار رشد کرد و با جهشی ۱.۰۲ درصدی به نرخ برابری ۱.۴۱۳ واحد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارزش پول چین ارزش یوآن چین افت دلار برابر دلار نرخ برابری ۳ سال اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم

بخشی از تناقضات گفتاری و رفتاری دولت‌های غربی در خصوص اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا به تصویر کشیده شده است.   رفتار‌های تناقض‌آمیز دولت‌هایی که معنای لغوی آن حقوق بشر، بسته به زمانی که به کار می‌رود متفاوت است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا مدل Y کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایرانی