Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:37:52 GMT

وضعیت کرونایی ورامین نارنجی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۳۴۳

وضعیت کرونایی ورامین نارنجی شد

حسین کاغذلو روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح محله محور کنترل و مدیریت بیماری کرونا موسوم به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تاکنون، از ۱۰ هزار و ۲۵۰ نفر تست سریع ( rapid ) گرفته شد که از این تعداد،نتیجه تست ۹۵۷ نفر مثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این مدت، تیم‌های مراقبتی، وضعیت سلامتی ۱۲هزار و ۲۰۶ نفر از افرادی که با مبتلایان با کرونا در ارتباط بودند را بررسی و مراقبت‌های لازم را از آن‌ها به عمل آورند.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای اردیبهشت‌ماه تاکنون ، ۵ هزار و ۲۹۷ مورد تست PCR از مردم دریافت شده است که از این تعداد، نتیجه تست یک هزار و ۹۰۸ نفر مثبت اعلام شد.

کاغذلو افزود: در اجرای طرح بازرسی بخش سلامت، بازرسان ۱۱ هزار و ۸۱۲ مورد بازرسی از اصناف مختلف انجام دادند که این تعداد بازرسی به صدور ۲ هزار و ۵۹ مورد اخطاریه منجر شد و ۱۰۲ واحد نیز به دلیل تکرار تخلف و عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

وی از ۳۸ مورد گندزدایی مناطق مختلف شهرستان ورامین در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

فرماندار ورامین اظهار داشت: به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، در اردیبهشت‌ماه امسال، ۳۱۶ بسته معیشتی در مناطق مختلف ورامین توزیع شد.

وی گفت: تیم‌های مراقبت سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین طی این مدت ۶۲۲ بیمار را در منزل ویزیت کردند و ۹ نفر از این افراد را به بیمارستان ارجاع دادند.

کاغذلو تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در آذرماه سال گذشته تاکنون، ۱۳ هزار و ۲۰۴ نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، ۶ هزار و ۸۹۵ مورد به صورت سرپایی درمان شده و ۵ هزا رو ۵۱۶ نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: تا هجدهم اردیبهشت‌ امسال، ۲ هزار و ۱۶۸ واکسن در نوبت اول و ۵۴۳ واکسن در نوبت دوم تزریق شده و ۸۳۰ نفر از سالمندان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور اردیبهشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا