Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین محصول تولید شده واکسن کوو ایران برکت، صبح روز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت) در فاز یک کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام رونمایی شد. برچسب ها: واکسن کرونا واکسن ستاد اجرایی فرمان امام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام انتظار ها به پایان رسید و موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران به تهران رسید و با لبخند و انگیزه ای فراوان که در چهره اش موج می زد به فدراسیون رفت.

این مربی برزیلی- فرانسوی شاید برای هواداران والیبال ایران ناشناخته باشد، اما کارنامه او نشان می دهد مربی با دانشی است و می تواند با تیم ملی والیبال ایران نتایج خوبی کسب کند.

پائز که امروز به ایران آمده خود را به تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد رساند تا بر عملکرد ملی پوشان از نزدیک نظارت کند. البته او در بدو ورودش با چالش انصراف بعضی بازیکنان از تیم ملی والیبال ایران مواجه شده است و باید دید با این چالش چگونه کنار خواهد آمد.

هواداران منتظر هستند ببینند در هفته اول لیگ ملتهای والیبال او چگونه تیم ملی را کوچ و هدایت خواهد کرد، قطعا با شروع اولین بازی تیم ملی بحث در مورد عملکرد او در فضای رسانه ای و مجازی داغ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از اولین موتور ۶ سیلندر ساخت ایران
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان