Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:00:11 GMT

پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرج توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۸۳۲

پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرج توزیع شد

مراد مالمیر روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این اقدام خداپسندانه در راستای پویش همدلی و رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان با همکاری سپاه ناحیه امام سجاد ( ع ) و سپاه ناحیه امام هادی ( ع) و همراهی مدیران جهادگر؛ مدارس آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج انجام شد.

وی بیان داشت: در این رزمایش انواع مواد غذایی و بهداشتی  تهیه و در بین دانش‌آموزان و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالمیر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه پویش بزرگی را راه اندازی کرد، یادآورشد: این پویش با مشارکت همه مدارس، فرهنگیان، دانش‌آموزان، اولیاء و خیرین صورت گرفت.

وی تصریح کرد: فراخوان این پویش موجب شد تا بخشی از نیاز بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها در این وضعیت سخت اقتصادی و کرونایی تامین شود.

مالمیر با بیان اینکه دراین پویش مدارس جلوه های زیبایی ازعشق، سخاوت و ایثار خلق کردند، ادامه داد: با همکاری مدیران متعهد و تلاشگر مدارس و مشارکت فعال در پویش کمک های مومنانه، در ابتدای سال تحصیلی نیز برای پیوستن دانش‌آموزان به شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) تعداد زیادی تبلت و دستگاه تلفن هوشمند در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بارها دیده شده که در هر دوره زمانی که مردم جامعه پای کار آمده اند، اهداف به بهترین شکل ممکن محقق و به سرانجام رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج عنوان کرد: یاری رساندن به مردم نیازمند همکاری و همدلی همه تشکل های دانش آموزی را می طلبد تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص دعوت آحاد جامعه و تشکل های مردمی به همدلی و کمک مومنانه به وسیله آنچه که در توانشان هست تحقق یابد.

وی تاکید کرد: اجرایی رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط آموزش و پرورش در تقویت نقش تربیتی دانش آموزان تاثیرگذار است.

آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج بیش از ۱۲۳ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز کمک های مردمی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز کمک های مردمی مدارس البرز کمک های مردمی اخبار کنکور آموزش و پرورش ناحیه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند