Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@17:28:12 GMT

اهدای عضو به سه بیمار زندگی دوباره بخشید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۹۲۷

اهدای عضو به سه بیمار زندگی دوباره بخشید

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی،مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  اظهار کرد: در یکهزار و چهل و پنجمین  1045 ، اهدا کننده مرگ مغزي آقای علی جمعه عندلیب 59 ساله كه از   ICU بیمارستان شهید هاشمی نژاد  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، پس از انجام مراحل تأييد مرگ مغزي و رضايت خانواده وی در بيمارستان منتصریه تحت عمل جراحي اهدای عضو قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ابراهیم خالقی خاطر نشان کرد: کبد زنده یاد علی جمعه عندلیب در بيمارستان منتصریه به آقای  21 ساله ساکن  شهرستان جغتای از سبزوار  پيوند شد و به بیمار زندگي دوباره بخشيد .

وی گفت: همچنین قرنیه های مرحوم علی جمعه عندلیب نیز  جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ارسال شد .

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اهدای عضو زندگی بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، رئیس مرکز بهداشت و درمان نهاوند گفت: از ابتدای آغاز طرح اهدا عضو در نهاوند ۲۰ مورد اهدا عضو از طریق ۲۰ بیمار مرگ مغزی شده داشته ایم که ۱۱۰ عضوحیاتی بدن اهدا و ۱۱۰ بیمار از مرگ نجات یافته اند.

زهرا دهبوره افزود: به منظور ترویج فرهنگ اهدا عضو تا پایان اردیبهشت ماه همایش نفس در نهاوند برگزار می شود و به افرادی که تمایل به اهدا عضو دارند کارت اهدا عضو داده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید