Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از این اخبار مربوط به درگیری لفظی عزت الله پورقاز و یکی، دو بازیکن دیگر سپاهان ازجمله محمد محبی با سیدجلال حسینی کاپیتان با تجربه پرسپولیس بوده است. بازیکنی با ۱۱۵ بازی ملی که همواره درطول دوران فوتبالش سعی کرده است از حاشیه و جنجال دوری کند.

شاید به همین خاطر هم امید عالیشاه مصاحبه کرد و گفت:

«در زمین مسابقه هم واقعا زشت است وقتی چند بازیکن بزرگتر و باسابقه حضور دارند، برخی بازیکنان جوان و کم سابقه به این شکل توهین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها باید احترام را حفظ می‌کردند و در حضور این بازیکنان اصلا به خودشان اجازه حرف زدن نمی‌دادند.»

منظور امید عالیشاه (کاپیتان دوم پرسپولیس) دقیقا محمد محبی بازیکن جوان سپاهان اصفهان بود که درحین بازی هم برخوردهایی با کاپیتان سرشناس پرسپولیس داشت. ظاهرا محبی جوان پس از مسابقه نیز کوتاه نیامده و به بالاخواهی عزت‌الله پورقاز وارد درگیری با سیدجلال حسینی شد و… چه بسا اگر سیدجلال خویشتن داری نمی‌کرد یا وساطت کریم باقری درمیان نبود اتفاقات تلخ بدتری هم می‌افتاد.

برهمین اساس بد ندیدیم با سیدجلال حسینی صحبت کنیم. سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس ابتدا تمایلی به مصاحبه نداشت و نمی‌خواست حرفی از زشتی‌های این بازی بزند اما…

ماجرای درگیری عزت الله پورقاز با تو چه بود؟

نمی‌دانم یا اینکه راستش را بگویم اصلا …

اصلا چی؟!

بازگو کردن برخی مسائل زشت است. این بازی یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های لیگ بود. زیبایی‌هایی هم داشت ولی حالا متأسفانه شاهد هستیم که همه از جنجال‌ها یا درگیری‌های پس از مسابقه دو تیم حرف می‌زنند و این اصلا جالب نیست.

شنیدیم عزت الله پورقاز پس از پایان مسابقه توپ را به سمت یحیی گل‌محمدی و کادرفنی تیم شما شوت کرده است. این موضوع را تأیید می‌کنی؟

متأسفانه این اتفاقی است که افتاده و همه هم دیده‌اند. بازهم متأسفم که در این فوتبال حرمت‌ها به این راحتی شکسته می‌شود. یک زمانی احترام به پیشکسوت و بزرگ تر حرف اول و آخر را دراین فوتبال می‌زد اما… گفتم حرفی نزنم بهتر است!

ظاهرا خودت هم داشتی در پایان بازی داد می‌زدی. توضیح می‌دهی ماجرا چه بود؟

من داشتم سعید آقایی را به رختکن راهنمایی می‌کردم. صدا هم درآن شرایط به صدا نمی‌رسید و سر سعید داد زدم که زودتر به رختکن برود…

مثل اینکه سعید آقایی مشغول درگیری لفظی با فیلمبردار باشگاه سپاهان بوده است؟

بله، به هرحال شما هم در آن شرایط وقتی می‌بینید دوربینی روی شما زوم کرده عصبانی می‌شوید، نمی‌شوید؟

تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد سعید آقایی پس از پایان بازی با محمد محبی خوش و بش گرمی داشت و بعد گفته شد با فیلمبردار سپاهان درگیر شده است؟

شما بی‌دلیل که عصبانی نمی‌شوید. من نمی‌دانم چه بگویم؟ وقتی یک جوان ۲۰ ساله به سمت شما حمله ور می‌شود… واقعا متأسفم!

منظورت این است که محمد محبی به سمت شما حمله کرد؟

مشکل از محبی نیست. جوانی که دو سال است در فوتبال مطرح شده هنوز بزرگ‌تر و کوچک‌تر سرش نمی‌شود یا مدافع باتجربه تیم که توپ را به سمت مربیان پرسپولیس شوت می‌کند.

آیا درست است که عزت‌الله پورقاز تو را هُل داده است؟

بگذریم! اول عزت آمد جلو و بعد هم محبی جوان و… به هرحال وظیفه من خویشتن‌داری بود. من ۳ جام با سپاهان گرفتم و خاطرات خوبی از اصفهان دارم… بگذریم!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی پرسپولیس عزت الله پورقاز پرسپولیس سیدجلال حسینی عزت الله پورقاز عزت الله پورقاز سیدجلال حسینی محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد

هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل اظهاراتش در جریان دیدار با پرسپولیس، ۱۰ سال از حضور در تمامی ورزشگاه‌های فوتبال محروم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات هوادار منتسب به سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس آمده است: درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرالله گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

در این دیدار از سوی هوادار منتسب به سپاهان، صحبت‌های عجیبی خطاب به هواداران پرسپولیس صورت گرفت.

کد خبر 750490

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد