Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@21:43:43 GMT

پاسخ سعید محمد درباره احتمال انصرافش به نفع رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۴۲۷

پاسخ سعید محمد درباره احتمال انصرافش به نفع رئیسی

دریافت 12 MB

 به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سعید محمد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از کارهای خیر اول صبح را ثبت نام دانستم و این عزم جزم من را برای حضور درانتخابات نشان می دهد.

این داوطلب انتخابات سیردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد:  برداشت من این است با توجه به مشکلات امروز مردم و مشکلات عدیده ای که ناشی از سومدیریت ها و عملکرد کارگزاران نظام و دولت است و گلایه مندی که امروز نسبت به مشکلات و معیشت شان و خصوصا بی عدالتی در اکثر عرصه ها دارند لازم است تحول بزرگی در جامعه امروز ما اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: این تحول در حوزه برقراری عدالت در همه حوزه ها  است. مردم نسبت به کارگزاران نظام گلایه مند هستند نه نظام چون از سو تدبیرها بی و عملی ها ناراحت هستند و سفره آنان هر روز کوچکتر شده است درحالی که منابع غنی خدادوند به کشور عطا کرده که با آن می توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا با تاکید براینکه به دنبال تحول همه جانبه هستیم، گفت: با مشارکت جوانان سعی می کنیم این تحول را رقم بزنیم هرچند از تجربه هم استفاده می کنیم.

وی افزود: در همه عرصه های نظام نیاز به اصلاحات با تکیه بر اصول داریم؛ رمز موفقیت ما مردم است و به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان پشتوانه دولت سیزدهم نیاز داریم و خود مردم در صحنه باشند و از برنامه تحولی حمایت کنند.

سعید محمد درباره اینکه آیا از رهبری اذنی گرفته‌اند، گفت: شان رهبری بالاتر از آن است که به کسی اذن بدهند. ممکن است به افرادی مشورت بدهند. درباره گام دوم چون رهبری اظهار نظر کردند بر خود دیدیم که به این حوزه وارد شویم.

وی ادامه داد: برنامه های ما در بخش فرهنگ عدالت در بخش درمان تدوین شده که امیدواریم این برنامه ها را طی چهار سال انجام خواهیم داد هر چند در دوره چهار ساله نمی توان همه مشکلات را حل کرد اما تلاش می کنیم وضعیت را به حدی مطلوب برسانیم. باید نگاه متعادلی نسبت به شرق و غرب داشته باشیم. امیدواریم مردم به سرباز کوچکشان کمک کنند

 این کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در پاسخ به این سوال که آیا به نفع رئیسی کنار می رود یا خیر گفـت: با توجه به اینکه تاکنون رییسی اظهار نظرکرده است و اینکه ایشان نماینده مبارزه با فساد هستند و از اوایل انقلاب فعالیت داشتند اجازه بدهید در این باره اظهار نظر نکنم

وی گفت: فضای دو قطبی اصلاح طلب و اصولگرا به کشور ضربه زده است و به هیچ جریانی وعده ای ندادیم که دولت ما دولت سهامی آنها شود.

سردار محمد همچنین درباره رابطه با آمریکا خاطر نشان کرد: برجام توافقی است که دولت ایران و مجلس ایران متعهد به آن هستند تعهد دولت آینده نیز خواهد بود. مشکل برجام این است که طرف مقابل از آن خارج شده و به آن عمل نکرده است. نباید معیشت مردم گروگان برجام شود. توصیه بنده این است که طرف مقابل فورا به برجام بازگردد.

وی تصریح کرد: از سایر ظرفیت های بین المللی استفاده خواهیم کرد. تلاش می کنیم چیزی به نام تحریم نداشته باشیم تا مردم ما بیشتر از این اذیت نشوند.

کد خبر 600366 برچسب‌ها سردار سعید محمد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سردار سعید محمد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت