Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:40:01 GMT

امر به معروف و نهی از منکر باید مردمی شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۶۱۵

امر به معروف و نهی از منکر باید مردمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ما مسلمانند، از بدی‌ها بیزار و دوست‌دار خوبی‌ها هستند و ما باید این عرصه را فراهم کنیم تا مردم وارد میدان شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور در حال خودیابی است، ادامه داد: همیشه دغدغه‌مند بودیم که چرا این ستاد واقعٱ احیا کننده امر به معروف و نهی از منکر نیست و عملکرد آن تنها در جلسات خلاصه می‌شود و نقش آمرین به معروف و ناهیان از منکر دیده نمی‌شود، البته لازمه این کار حرکت عظیم در سطح کلان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام اظهار کرد: اخیراً از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خبرهای خوبی به گوش می‌رسد و قانونمند شدن ستاد احیا نشانه‌های آن است که بر اساس این قانون اختیارات و جایگاه خوبی را پیدا کرده و هم قانونٱ موظف است ایفای نقش کند و هم مصوباتش عملیاتی شود.

وی افزود: استفاده از این فرصت‌های توان ما را نشان می‌دهد که همین مسئله محله‌محوری یکی از حرکت‌های خوب در این مسیر است زیراکه اعتقاد داشتیم امربه‌معروف و نهی از منکر باید از بطن جامعه شروع و جامعه نسبت به این مسئله فعال شود چون این مسئله تا جایی که خاصه دولت باشد نتیجه نمی‌دهد و مردمی شدن این حرکت زمانی عملی می‌شود که از محله‌ و کوچه‌های مردم آغاز شود.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان با اجرای طرح «محله محور» می‌تواند الگویی برای کل کشور باشد و ستاد آماده شنیدن نظرات اعضا و پخته شدن طرح‌ها است.

انتهای پیام/68036

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر ستاد احیای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بهترین روش های صافی و احیای مو در سال 2024
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود