Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:26:03 GMT

۹۲ بیمار کرونایی جدید در گیلان راهی بیمارستان‌ها شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۶۹۵

۹۲ بیمار کرونایی جدید در گیلان راهی بیمارستان‌ها شدند

گروه استان‌ها- پیک چهارم کرونا همچنان گیلان می‌تازد و ۹۲ بیمار کرونایی جدید در ۲۴ ساعت گذشته به آمار بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های گیلان افزوده شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ویروس کووید 19 همچنان در کشور و استان گیلان می‌تازد و روز به روز مبتلایان بیشتری را راهی بیمارستان‌ها می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی در استان گیلان در حال حاضر 14 شهرستان استان در وضعیت نارنجی و 3 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

 شهرستان‌های تالش، شفت و املش 3 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی استان گیلان هستند که به‌دنبال کاهش آمار بستری‌شدگان از نارنجی به زرد تغییر وضعیت دادند.

بی‌توجهی اصناف به دستور‌العمل‌های بهداشتی در گیلان؛ گروه یک کمترین میزان رعایت را دارندمحدودیت‌ جدید کرونایی در گیلان؛ سفر به شمال تا شنبه آینده ممنوع است+ جدول21 تا 25 اردیبهشت تحت هیچ شرایطی برگه تردد در گیلان صادر نمی‌شود

 آمار بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های گیلان و شمار بیماران کرونای سرپایی حاکی از تاخت و تاز کرونا در گیلان بوده که البته با وجود روند کاهشی نیازمند کنترل و مدیریت بیشتری است.

 به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در حال حاضر 518 بیمار مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

 92 نفر از بیماران کرونایی در 24 ساعت گذشته به آمار بستری‌شدگان افزوده شده‌اند که از این تعداد 102 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 همچنین 12 نفر نیز امروز به  بخش ICU منتقل شدند؛ عدم مراجعه زودهنگام به بیمارستان پس از بوز علائم بیماری سبب وخیم‌تر شدن حال بیمار و شدید شدن علایم بیماری می‌شود و طول درمان را نیز افزایش می‌دهد.

 با کاهش آمار کرونا نسبت به روزهای نخست سال جدید، محدودیت‌های کرونایی شدیدی که برای کنترل زنجیره کرونا اعمال شده بود در شهرهای زرد کمتر شد.

 اکنون مشاغل گروه دو، سه و چهار در 3 شهر زرد استان گیلان با رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمار بستری شدگان بیمارستان ها استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموریت بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به منظور انتقال بیمار بین مراکز درمانی ساعت ۱۳:۴۱ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ آغاز شد.

وی افزود: در پی این مأموریت یک مرد ۸۵ ساله با سکته حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: مأموریت مذکور ساعت ۱۵:۱۸ به پایان رسید.

کد خبر 750518

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان