Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته آموزش و مربیان هیات بسکتبال استان سمنان گفت: اردوی آمادگی و گزینش تیم ملی بسکتبال نوجوانان با حضور بازیکنان منتخب ۶ استان به میزبانی شاهرود در استان سمنان از فردا بیست و دوم تا بیست و چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، سجاد دائمی مقدم ابراز داشت: اردوی آمادگی و گزینش تیم ملی پسران نوجوان با حضور ۲۰ بازیکن از استان های دیگر و هشت بازیکن از استان سمنان از فردا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فردا بازیکنان منتخب ۶ استان در شاهرود حاضر می‌شوند و از روز پنجشنبه تا جمعه اردوی آمادگی و گزینش برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: اردوی گزینشی بازیکنان بسکتبال در رده نوجوانان (پسر) زیر نظر سازمان تیم‌های ملی و کادر فنی تیم ملی بسکتبال به دلیل رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، به صورت چند استانی انجام می‌شود.
دائمی مقدم اضافه کرد: گزینش بازیکنان منتخب هیات بسکتبال استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، سمنان، آذربایجان غربی و ایلام از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت ۳ روز و به میزبانی هیات استان سمنان در شهر شاهرود برگزار می‌شود.
رئیس کمیته آموزش و مربیان هیئت بسکتبال استان سمنان گفت: بازیکنان برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان ۲۰۲۱ گزینش خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی استان سمنان بسکتبال کادر فنی تیم ملی آذربایجان غربی بسکتبال اردوی آمادگی استان سمنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: رئیس فدراسیون تکواندو با برگزاری مسابقات کشوری این فدراسیون در قالب جام صفوی به میزبانی استان اردبیل موافقت کرد.

وی با اعلام حمایت از رشته ورزشی تکواندو افزود: تفاهم‌نامه این مسابقات در سفر خرداد رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل به امضا خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، استان اردبیل پیش از این نیز در قالب جام صفوی میزبان مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال‌جاری بوده است.

کد خبر 751510

دیگر خبرها

  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس