Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، سید ابراهیم علوی در همین رابطه از کشف و شناسایی 5 هزار انشعاب غیر مجاز آب در سال گذشته در شهرها و روستاهای استان خبرداد. و از نیشابور ، طرقبه و شاندیز ، گلبهار ، چناران و تا حدودی خلیل آباد به عنوان کانون های ساخت و ساز باغ ویلا و برخوردار از بیشترین آمار انشعابات غیر مجاز نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هزینه حفر و تجهیز یک حلقه چاه با دبی 15 لیتر برثانیه حدو 25 میلیارد ریال است خاطر نشان کرد: شناسایی و قطع 10 انشعاب بزرگ غیر مجاز برابر است با هزینه حفر یک چاه جدید ، بنابراین مدیران شهرستانی در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به کاهش بارش ها در سال آبی جاری در مقایسه با سال گذشته ، بر حفظ و حراست از تاسیسات شرکت به عنوان یک سرمایه ملی و مهم در آبرسانی به مشترکان تاکید کرد.
وی خواستار تشکیل کمیته های شهرستانی مدیران حوزه آب و برق برای برگزاری جلسات تخصصی با مدیران و مسئولین شهرستانی با هدف مدیریت مصارف آب و حل مشکلات پیش رو شد و تحقق این مهم را در ارتقاء مدیریت شرایط سخت تابستان مهم ارزیابی کرد.
وی افزود: این کمیته در سطح مدیران استانی وزارت نیرو تشکیل شده است که اولین نشست اعضای آن با رییس کل دادگستری خراسان رضوی برگزار و چالش انشعابات غیر مجاز آب و تاثیر خاموشی های احتمالی بر روند آبرسانی به شهرها و روستاها بررسی شد.
سید ابراهیم علوی شعار سال جاری را " کاهش ده درصدی مصارف غیر ضرور برای عبور از تابستان " اعلام و بر تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها برای ترویج فرهنگ مدیریت صحیح مصرف آب تاکید کرد و از مدیران خواست تمام تلاش و نیروی خود را برای خدمت رسانی به مردم در روزهای سخت پیش رو بکار بگیرند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نصب انشعابات غیر مجاز شناسایی غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار