Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@01:25:11 GMT

سرایا القدس: دشمن، هر لحظه منتظر ما باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۵۵۹۷

سرایا القدس: دشمن، هر لحظه منتظر ما باشد

سخنگوی «سرایا القدس» تأکید کرد که پاسخ این گروه به حمله به غیرنظامیان بی‌دفاع و ترور مجاهدان مقاومت، سخت خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» -شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین- بر ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

پایگاه خبری «فلسطین الیوم» به نقل از ابوحمزه گزارش داد: «شهادت، در راستای فداکاری و وفاداری به قدس و [مسجد]الاقصی ادامه دارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد، تا زمانی که تجاوز در قدس، غزه، کرانه باختری و داخل فلسطین اشغالی ادامه داشته باشد، مبارزه نیز ادامه خواهد داشت.

ابوحمزه خاطر نشان کرد: «ما در برابر شجاعت بی‌نظیر مجاهدان خود در میدان نبرد قرار داریم. آنان در دل جنبش مجاهدانه ما پرورش یافتند».

سخنگوی سرایا القدس در پایان تأکید کرد که «پاسخ ما به حمله به غیرنظامیان بی‌دفاع، ترور مجاهدان ما و مجاهدان مقاومت، سخت خواهد بود و دشمن باید در هر لحظه منتظر ما باشد».

در همین ارتباط، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد، کشتار زنان و کودکان، نشانگر میزان جنایات و توحش رژیم صهیونیستی است؛ رژیمی که پس از ناکامی در شکست اراده و عزم مقاومت، جنگ را به سمت کودکان و منازل غزه کشانده است.

وی تأکید کرد، مقاومت، به صورت کاملا مسئولانه و بر اساس وظیفه ملی خود در دفاع از ملت فلسطین و منافع آن، رفتار کرده است.

این مسئول حماس خاطر نشان کرد، هیچ گونه عقب‌نشینی در خصوص معادله بمباران در برابر بمباران وجود ندارد؛ معادله‌ای که مقاومت فلسطین بر اشغالگر اسرائیلی تحمیل کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرایا القدس مجاهدان مقاومت رژیم صهیونیستی سرایا القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • فیلم/ حمله موشکی سرایا القدس به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در نتساریم
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • حمله مشترک سرایا القدس و کتائب الانصار به اسراییل