Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:00:28 GMT

گرمای زودهنگام، مصرف برق را در استان بوشهر افزایش داد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۵۸۳۱

گرمای زودهنگام، مصرف برق را در استان بوشهر افزایش داد

به گزارش ایرنا، غلامرضا حشمتی روز سه‌ شنبه در مراسم معارفه مدیر جدید برق شهرستان دشتی افزود: امسال به دلیل گرمای زودرس و کمبود بارش مشکلات فراوانی درزمینه تامین برق خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: به همین دلیل طرح مدیریت مصرف برق از ابتدای خرداد ماه در استان بوشهر آغاز می‌شود و ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمتی بیان کرد: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق توسط دستگاه‌های اجرایی در ساعت‌های پر مصرف (۱۱ تا ۱۳) بیش از ۵۰ درصد و از ۱۳ تا ۱۷ به میزان ۹۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق می شود.

حشمتی به کاهش بارش و خشکسالی شدید در سطح کشور اشاره کرد و افزود: امسال کمبود بارندگی و کاهش آب پشت سدها باعث کاهش تولید برق در نیروگاه‌های آبی کشور خواهد شد و نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر و بهتر شهروندان برای کاهش مصرف هستیم.

فرماندار دشتی گفت: این شهرستان با مشکلات تامین برق پایدار در فصل گرما در مناطق کوهستانی بویژه در بخش شنبه وطسوج و دهستان کبگان مواجه است.

عبدالله نادری افزود: از مدیران برق استان بوشهر انتظار داریم در توزیع اعتبارات برق نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی اضافه کرد: امسال ۱۰ درصد اعتبارات شهرستان دشتی برای تامین و توزیع برق مناسب وپایدار در فصل تابستان  اختصاص یافته است.

فرماندار دشتی به مشکل خشکسالی و کاهش تولید برق در نیروگاه‌های آبی اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط سخت امسال همه دستگاه‌های اجرایی باید در مصرف برق صرفه جویی کنند تا مشکلی برای تامین برق شهروندان بوجود نیاید.

در  این مراسم رضا حیدری به عنوان مدیر جدید برق شهرستان معرفی و از خدمات جعفر میگلی نژاد تجلیل شد.

برچسب‌ها بوشهر انرژی برق شهرستان دشتی خشکسالی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر انرژی برق شهرستان دشتی بوشهر انرژی برق شهرستان دشتی خشکسالی برق اخبار کنکور مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر پنج شنبه در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی عسلویه با بیان اینکه امسال در حوزه آموزش و پرورش اعم از سخت افزاری و نرم افزاری متمرکز هستیم اظهار داشت: امسال تمرکز بالایی بر روی مدرسه سازی و توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر داریم و تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شده که باید استفاده بهینه را ببریم.

وی با بیان اینکه راهداری نیز از دیگر اولویت‌های امسال استان بوشهر است افزود: در گذشته، آبادی‌ها در کنار آب ایجاد می‌شد ولی امروزه در کنار راه‌ها شاهد توسعه و عمران و آبادانی هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه راه‌های جنوب استان بویژه در محدوده عسلویه از اولویت‌ها است و چند پروژه راهسازی در عسلویه، اعتبار لازم را گرفته‌اند.

محمدی زاده تصریح کرد: در اعتبارات امسال، حوزه ورزش و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و طرح‌های این بخش تأمین بودجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: تجهیز و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر نیز مورد تاکید است که در حوزه اعتباری استان لحاظ می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه، سیتی انژیو و رادیوتراپی در استان بوشهر نداریم گفت: امسال اعتبارات لازم برای خرید و راه اندازی این تجهیزات انجام شده که امیدوارم سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد.

محمدی زاده با تاکید بر اهمیت افزایش منابع آب در استان نیز یادآور شد: آب نیاز اساسی استان در چند دهه اخیر است و در ۲ سال اخیر، طرح‌های مهمی در حوزه آبرسانی و آب شیرین کن و سدسازی و همچنین ساخت مخازن اجرا شد که امسال نیز در حوزه سدسازی و آب شیرین کن و شبکه آبرسانی اعتبارات خوبی جذب شده است.

استاندار بوشهر بر لزوم افزایش جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تاکید کرد و افزود: هیأتی به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل و نحوه جذب نیروها در صنایع بویژه پتروشیمی‌ها را رصد و با هر گونه تخلف برخورد می‌کنند و در افزایش استخدام نیروهای بومی اهتمام می‌ورزند.

وی در ارتباط با تأمین اعتبارات فرهنگی و اجتماعی عسلویه نیز اضافه کرد: امسال مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه بعد از ۱۲ سال تکمیل می‌شود.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد افزود: همچنین بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش می‌یابد که وزارت کار، اعتبار این طرح را تأمین کرده است.

کد خبر 6088719

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان امسال
  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد