Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دوم از ملی‌پوشان تیراندازی با ۷ ملی‌پوش بامداد چهارشنبه راهی مجارستان خواهند شد.

ملی‌پوشان تیراندازی در دو ماده تفنگ و تپانچه منتظر دریافت ویزا برای رفتن به اردوی تدارکاتی مجارستان و کرواسی بودند. اکنون ویزای ملی‌پوشان آماده شده است و آن‌ها قرار است بامداد فردا (چهارشنبه) ساعت ۳.۳۰ راهی مجارستان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تفنگ با ترکیب فاطمه کرم‌زاده، پوریا نوروزیان و مه لقا جام بزرگ به همراه مریم طالبی و تیم ملی تپانچه با ترکیب جواد فروغی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی  به همراه احمد نجفی و نصر اصفهانی راهی اردوی تدارکاتی خواهند شد.

پیش از این گروه اول از تیم ملی تفنگ با ترکیب سه ملی پوش نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان و مهیار صداقت هشتم اردیبهشت به همراه الهام هاشمی راهی اردوی مجارستان و کرواسی شده بودند.

تیم ملی تفنگ در این مدت در مسابقات جایزه بزرگ کرواسی شرکت کرد که آرمینا صادقیان در تفنگ سه وضعیت هفتم و در تفنگ درازکش به مدال نقره رسیده بود.

تیم ملی تیراندازی قرار است در مسابقات قهرمانی اروپا که از اوایل خرداد در کرواسی آغاز می‌شود شرکت کند و مستقیم از این اردوها راهی این مسابقات خواهند شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز