Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سعید کاظمی پور دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان پویش‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان را سیره و سنت معصومین دانست و گفت: این کمک‌های مومنانه قبلا هم انجام می‌شده، اما بعد از سخنان مقام معظم رهبری و در مقابله با کرونا همه شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها سراسرکشور با اهدای بسته‌های معیشتی آستان قدس رضوی میهمان سفره و خوان امام رضا علیه السلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه دومین سالی است که خادم‌یاران رضوی استان به علت شیوع کرونا در کنار مردم نیازمند هستند، گفت: محبین و ارادتمندان امام رضا (ع) با توان، تجربه و عشقی که به امام مهربانی‌ها دارند از همه ظرفیت‌های خود برای خدمت به محرومین و نیازمندان استفاده می‌کنند.

او با اشاره به حادثه سیل گلباف و تسلیت به خانواده‌های جانباختگان این واقعه تلخ گفت: به منظور تکریم و تسکین آلام مردم مناطق سیل زده بسته‌های معیشتی در این مناطق به همت خادمیاران رضوی توزیع خواهدشد و مردم مناطق آسیب دیده در شب عید سعید فطر میهمان سفره اکرام رضوی خواهند بود.

کاظمی پورافزود: بر اساس سیاست بنیاد کرامت رضوی، در ماه مبارک رمضان امسال پویش سفره‌ای به وسعت ایران با مشارکت خادمیاران رضوی کشور برگزارشد که بیش از ۹۰ درصداز کمک‌های جمع‌آوری شده به همت خود خادمیاران تهیه شده است این در حالی است که سال گذشته نیمی از کمک‌ها متعلق به خادم‌یاران و مابقی توسط آستان قدس رضوی اهداء شده بود.

او با اشاره به اینکه مرحله دوم پویش سفره مهربانی در استان کرمان از نیمه دوم ماه مبارک رمضان شروع شده است گفت: در این مرحله بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در سراسر استان به همت خادمیاران رضوی تا عید سعید فطر توزیع خواهد شد.

اوافزود: در این بسته‌های تهیه شده یک جلد کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و نشر فرهنگ و معارف رضوی نیز به محبین حضرت رضا علیه السلام اهداخواهدشد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان تصریح کرد: ارزش تقریبی هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان است که شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه می‌شود و در شهرستان‌ها نیز با مشارکت خیرین گوشت قرمز و مرغ به بسته‌ها اضافه خواهدشد.

او بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به همت خادم‌یاران رضوی استان کرمان برای پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمیاران رضوی محرومین استان کرمان رضوی استان پویش سفره بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»