Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال میلان به شاگردانش درباره دست‌کم گرفتن بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل و بیش از اندازه خوشبین شدن نسبت به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هشدار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) تیمش مقابل تورینو در هفته سی‌و‌ششم سری  A ایتالیا به شاگردانش درباره خوابیدن در باد پیروزی 3 بر صفر یکشنبه شب برابر یوونتوس هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان با پیروزی در تورین بالاتر از یوونتوس در رده سوم قرار گرفت و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان افزایش داد. این تیم اما هنوز سه بازی دیگر به ترتیب برابر تیم‌های تورینو، کالیاری و آتالانتا دارد.

پیولی با اشاره به عواقب دست‌کم گرفتن این تیم‌ها از سوی بازیکنانش  گفت: تیم ما باید تعادل داشته باشد. همانطور که بعد از باخت‌مان به لاتزیو روحیه‌مان را از دست ندادیم، الان هم به خاطر پیروزی مقابل یوونتوس نباید حواس‌مان پرت شود. ما تمرکزمان را حفظ کرده‌ایم. این بازی برای ما بسیار مهم است. هنوز باید امتیاز بگیریم. درست است که مقابل حریفی تاریخ‌ساز پیروزی قاطعانه‌ای کسب کردیم اما باید بدانیم که هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم. ما فقط زمانی می‌توانیم جشن بگیریم که به لیگ قهرمانان برسیم. الان فقط باید سعی کردیم که سهمیه بگیریم. من از زیادی سرخوش بودن تیم نگران نیستم اما نگرانم عدم توجه به جزئیات که همیشه تعیین کننده نتیجه بازی است، برای ما مشکلاتی را به وجود آورد. بازی فردا نسبت به بازی‌مان برابر یوونتوس متفاوت خواهد بود. حریف با سیستمی متفاوت بازی می‌کند، پس همه چیز به گزینه‌‌هایی که انتخاب می‌کنم بستگی خواهد داشت. تیم به خوبی ریکاوری کرده است و ما هم باید همان رویکرد قبل را داشته باشم.

پیولی در ادامه اعلام کرد که در این بازی و بازی بعدی میلان زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت در بازی برابر یوونتوس، حضور نخواهد داشت. او سپس به موضوع قرارداد جان لوئیجی دوناروما سنگربان روسونری هم اشاره داشت و گفت: او بازیکنی حرفه‌ای است و الان هم ذهنش درگیر بازی‌های تیم است. مانند سایر اعضای تیم، او در حال حاضر به بازی برابر تورینو بعد از آن مقابل کالیاری و در آخر مقابل آتالانتا فکر می‌کند. روز 24 می، درباره گزینه‌های بعدی همه بازیکنان‌مان صحبت خواهیم کرد. تا آن زمان هیچ کسی درباره آینده‌اش حرف نخواهد زد.

سرمربی روسونری در پایان به این سؤال که آیا چیزی درباره درخواست هواداران برای استعفای او شنیده است یا نه، گفت: نه در میلانلو (زمین تمرینی میلان) هرگز چیزی نشنیده‌ام. جو تیم مثبت است. میان بازیکنان همدلی وجود دارد. پس من هم با آرامش به کارم ادامه خواهم داد.

زلاتان 2 بازی بعدی میلان را از دست داد

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ میلان زلاتان ابراهیموویچ میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بزالل اسموتریچ درباره خط قرمز این رژیم برای صدور قرار بازداشت دادگاه لاهه حرف زد و خواستار برکناری رئیس ستاد کل ارتش شد.

به گزارش مشرق، در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره استعفای مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه ادامه دارد، سخنان وزیر افراطی کابینه نتانیاهو علیه ارشدترین مقام ارتش خبرساز شده است.به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، اسموتریچ روز پنجشنبه ضمن انتقاد از هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل گفت که «ما به یک رئیس ستادکل جدید نیاز داریم».وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین خبر داد که به بنیامین نتانیاهو درباره تشکیلات خودگردان فلسطین و شکایت آن به دادگاه لاهه نامه نوشت.

وی با هشدار درباره احتمال اقدام دادگاه لاهه برای صدور قرار بازداشت مقامات ارشد اسرائیلی، گفت که «بهترین پاسخ این است که فورا روابط با تشکیلات خودگردان را قطع و باعث انحلال آن شویم».این وزیر صهیونیست هشدار داد که صدور قرار بازداشت برای سران این رژیم، «اقدامی خطرناک و عبور از خط قرمز» خواهد بود.اسموتریچ مدعی شد که علت و مشوق اقدامات ضد اسرائیلی تشکیلات خودگردان فلسطین، «پشت کردن دولت بایدن به اسرائیل و لحن تند رهبران کشورهای اروپایی علیه اسرائیل درباره جنگ غزه» است.

پیشنهاد برکناری ارشدترین مقام نظامی اسرائیل در شرایطی مطرح شده که طی ماه‌های اخیر بارها بحث استعفای مقامات این رژیم به دلیل ناکامی در عملیات طوفان الاقصی مطرح شده است.رهبر اپوزیسیون اسرائیل یائیر لاپید بارها نتانیاهو را عامل اصلی این ناکامی خواند و خواستار استعفای او شده است.رسانه‌های اسرائیلی شامل روزنامه هاآرتص با اشاره به استعفای اخیر رئیس شعبه اطلاعات نظامی اسرائیل خبر دادند که انتظار می‌رود به زودی شماری دیگر از مقامات ارشد این رژیم استعفا کنند.

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است