Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@12:25:21 GMT

11 کشته در جريان تيراندازي در کازان روسيه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۳۹۹

خبرگزاری آریا- بر اثر تیراندازی روز سه شنبه در مدرسه‌ای در کازان پایتخت جمهوری تاتارستان روسیه، دست کم 11 نفر کشته و 32 نفر مجروح شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، وزارت موقعیت‌های اضطراری روسیه اعلام کرد قربانیان این تیراندازی از میان دانش آموزان و معلم‌ها هستند.
پلیس کازان با اعلام خبر کشته شدن دومین مهاجم مسلح، از وقوع انفجار‌هایی همزمان با شروع تیراندازی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از دستگیری یکی از مهاجمان، که نوجوانی 14 ساله بود، مهاجم دوم متواری شده و احتمال گروگانگیری وجود داشت.
در بیانیه پلیس کازان آمده است: یکی از مهاجمان به مدرسه ابتدایی شهر کازان روسیه، که نوجوانی 14 ساله است، دستگیر و مهاجم دوم که نوجوانی 17 ساله بود، در درگیری با پلیس کشته شد.
در حال حاضر دانش آموزان به یکی از مهد‌های کودک منتقل و چندین روانشناس برای کاستن از ترس و نگرانی کودکان در تلاش هستند.
مدرسه‌ای که امروز مورد حمله مسلحانه قرار گرفت 717 دانش آموز، 50 معلم و 70 نفر کارمند دارد و یکی از بزرگترین مدارس مقطع ابتدایی کازان در جمهوری تاتارستان روسیه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کازان روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند

 
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام بموقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس