Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:46:00 GMT

شاهین، نماد کیفیت و ایمنی در محصولات سایپا

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۴۹۳

شاهین، نماد کیفیت و ایمنی در محصولات سایپا

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، شاهین، خودرو داخلی سایپا و نماد آینده این شرکت سرانجام تحویل مشتریان شد تا در معرض آزمونی واقعی در حوزه کیفیت قرار گیرد. این در حالی است که به نظر می رسد شاهین روی کاغذ توانسته خود را در سطح خودروی مناسب از نظر کیفیت و ایمنی نشان دهد. شاهین که سال گذشته و در شرایط تحریم، تولیدش در سایپا آغاز شد، قرار است چهره جدیدی از خودروساز بزرگ ایرانی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا پیش تر با پرایدش معروف و البته مورد انتقاد بود حالا سایپایی ها امیدوارند با آمدن شاهین، نظر افکار عمومی را تغییر دهند و نگاه ها را به خود مثبت کنند.

سایپایی ها معتقدند تغییرات کیفی در این خودرو نسبت به دیگر محصولات این شرکت، برای مشتریان بسیار ملموس خواهد بود.

طبق آنچه از مطالب ارائه شده از سوی سایپا در مورد شاهین بر می آید، این خودروساز اقدامات عملی زیادی در راستای طراحی و تولید محصولی با سطح کیفی و ایمنی مناسب انجام داده است. یک نمونه از این اقدامات، انجام تست های تصادف شاهین در خارج از کشور است. در تست های موردنظر، معمولا میزان مقاومت و آسیب های خودرو هنگام تصادف از بغل و روبرو، سنجیده می شود. در فیلم هایی که سایپا منتشر کرده، شاهین هر دو تست تصادف از بغل و روبرو را گذرانده است.

احتمالا برای اولین بار یا حداقل معدود دفعاتی است که تست های تصادف خودروهای داخلی برای عموم به نمایش گذاشته می شود، که این موضوع از اطمینان سایپا به شاهین سرچشمه می گیرد.

همچنین در فیلمی دیگر که از انجام موفقیت‌آمیز آزمایش توسعه و عملکرد کیسه‌های هوا(ایربگ) خودرو شاهین حکایت دارد، لحظه برخورد خودرو به مانع و عملکرد کیسه‌های هوا برای حفظ سلامتی سرنشین به نمایش درآمده است. این تست معیار اصلی صحه‌گذاری و اعطای مجوزهای مختلف «ای مارک» و ECE است.

سایپا تلاش کرده تا حد امکان کیفیت و ایمنی شاهین را بالا ببرد تا رضایتمندی مشتریان فقط روی کاغذ نبوده و برای آنها ملموس باشد. یکی از اقداماتی که سایپا برای جلب اطمینان مشتریان شاهین انجام داده، در نظر گرفتن گارانتی بلندمدت برای این خودرو است.

بر این اساس، میزان گارانتی شاهین سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته شده تا به مشتریان اطمینان دهد با خودرویی مناسب از حیث کیفیت و ایمنی روبرو هستند.

در حالت کلی، هرچه گارانتی محصولی بیشتر باشد، می توان آن را نشانه اطمینان تولیدکننده به کیفیت محصول موردنظر دانست و سایپا هم از همین رو دست روی این موضوع گذاشته تا نظر مشتریان را جلب کند.

سایپا هرچند شاهین را در دوران تحریم ساخته و این موضوع شاید کیفیت آن را زیر سوال ببرد، اما گفته می شود قطعات ساخت داخل به کار رفته در این خودرو از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. سایپایی ها امیدوارند مشتریان هم آن را لمس کنند و به همین دلیل، گارانتی شاهین را طولانی مدت در نظر گرفته اند.

کد خبر 5209962

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی خودروسازان کسب و کار گروه خودروسازی سایپا اپلیکیشن موبایل کسب و کارهای اینترنتی صنعت خودروسازی لوازم خانگی سئو سایت بانک گردشگری اسنپ مجمع عمومی تعرفه واردات گمرک قهوه تبلیغات طراحی سایت کیفیت و ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک، قیمت چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ در بازار آزاد به یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان رسیده و به‌جز شاسی‌بلند وارداتی سایپا، اغلب مدل‌های داخلی این کارخانه هم درمقایسه با دیروز با قیمت کمتری فروخته می‌شوند.

قیمت کوئیک GX مدل با ریزش ۱۷ میلیونی به ۴۴۳ میلیون تومان تقلیل پیدا کرد. اطلس و شاهین دنده‌ای با افت قیمت سه میلیونی روانه بازار شدند و دو میلیون تومان از ارقام پیشنهادی فروشنده‌های ساینا S و کوییک SR تقلیل پیدا کرده است. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل 17 اردیبهشت 18 اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

342 میلیون تومان

342 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

443 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

460 میلیون تومان

443 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

450 میلیون تومان

448 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

590 میلیون تومان

587 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

یک میلیارد و 690 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

یک میلیارد و 830 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

762 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

855 میلیون تومان

850 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس