Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره چرایی انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری میزان - خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با اخبار ورزشی شبکه سه سیما درباره انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال توضیحاتی ارائه داد که در زیر می‌خوانید:

*یک بحث کارشناسی کردیم و نمرات اکبریان و همچنین بازی‌هایی که رفته و اتفاقاتی که وجود داشته را مدنظر قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که او باتجربه است و سنش هم یک سن پخته است، اکبریان از البرز را برای این بازی انتخاب کردیم. علیرضا ایلدروم از کمک‌های بزرگ و بین‌المللی ما از تهران به عنوان کمک داور اول حضور دارد و مهدی عالیقدر از باسابقه‌ترین داوران کشور هم کمک داور دوم است.

*داور تغییر نمی‌کند و عوض نمی‌شود، مگر آنکه اتفاقی برایش بیفتد. پس بهتر است که با واقعیت زندگی کنیم. بچه‌های پرسپولیس و استقلال گذشته را شخم نزنید. باید به آینده نگاه کنیم و تیم داوری با یک روح و روان آماده، برای حضور این بازی آماده شود. بی‌شک اگر داور زیر فشار باشد و از لحاظ روانی مشکل داشته باشد، شاید خودش در روند بازی تاثیرگذار باشد.

*اکبریان و تیمش در این بازی بی‌شک قضاوت خوبی خواهند داشت و به زمین می‌روند تا قضاوت خوبی انجام بدهند. یقین داریم و امیدواریم که اتفاق خوبی در این بازی برای داوران ما بیفتد.

*در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان،‌ کمک‌داور اشتباهی درباره اوت داشت و سریع اعلام نظر کرد، وگرنه داور (محمدرضا اکبریان) در بازی تاثیرگذار نبود.

بیشتر بخوانید: ساعت دربی تغییر کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: دربی تهران استقلال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال دربی تهران استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار شب گذشته پرسپولیس و سپاهان دو اخراجی داشت. کاپیتان پرسپولیس و مربی سپاهان. اما مهمترین تصمیم بیژن حیدری اخراج امید عالیشاه به خاطر ضربه ای که به دابو زد بود.

حرکت عالیشاه حتی موجب انتقاد رضا درویش هم شد و مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که کاپیتان تیمش نباید آن حرکت را انجام می داد.

در تصاویر اعتراض عالیشاه به اخراج از سوی دا‌ور را می بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال