Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی رئیس جمهور در پی به وقوع پیوستن دو رخداد هولناک در دشت برچی کابل و مسجدالاقصی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جنیدی در پی به وقوع پیوستن دو رخداد هولناک در دشت برچی کابل و مسجدالاقصی پیامی صادر کرد. متن یادداشت لعیا جنیدی با عنوان " انسانم آرزوست" به شرح زیر است:
 
این روزها جامعه بشری که مدت هاست با چالش‌های جدی برآمده از همه‌گیر شدن ویروس کووید 19 (کرونا) مواجه است، در پی به وقوع پیوستن دو رخداد هولناک در دشت برچی کابل و نسبت به مسجدالاقصی انسان‌های اخلاق مدار، صلح دوست و عدالت خواه را در بهت و اندوه بسیار فرو برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرفتن جان ده‌ها کودک مظلوم افغان که مشغول فراگیری علم و آشنا شدن با آموزه‌های اخلاقی و پرورشی در کلاس های درس  بوده‌اند، از رهگذر یک عملیات تروریستی هم وحشت‌آفریده و هم نمایانگر دور شدن شماری از افراد از موازین و چارچوب‌های رفتاری انسانی و مدنیت است. ستیزه‌جویی و جنایت آنان که اخلاق و انسانیت در نظام رفتاری آنان عنصر مفقود و فراموش شده است، علیه مردم مظلوم فلسطین و کودکان آن سرزمین نیز جلوه‌ دیگری از افول ارزش‌های اخلاقی خصوصاً نوع‌دوستی و رعایت و تضمین حقوق بشری است.
لازم است نهادهای مسئول بین‌المللی و همچنین دولت‌ها در سیاست‌گذاری‌ها و مجموعه‌ها تدابیری که اتخاذ می‌کنند، اراده‌ای راسخ برای پیشگیری و مقابله با ارتکاب یافتن این نوع جنایت‌ها که ناقض حق‌های اساسی افراد و برهم زننده نظم بین‌المللی است، داشته باشند. اراده‌ای که از رهگذر آن ها می‌توان جان ارزشمند ده‌ها کودک و افراد گناه ناکرده را از هر گزندی مصون نگاه داشت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: جنیدی لعیا جنیدی افغانستان دشت برچی کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صدها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روزهای گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم