Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@08:56:25 GMT

حقوق داوران افزایش سیصد درصدی خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۷۷۶۴

سرپرست جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران می گوید حتی با افزایش سیصد درصدی در حقوق دریافتی داوران فوتبال ایران، باز هم برخی از آنها رقم بسیار ناچیزی دریافت می کنند

به گزارش طرفداری، خداداد افشاریان که این روزها سرپرستی کمیته داوران را بر عهده دارد در گفتگویی درباره پرداخت مطالبات داوران لیگ برتری گفت: با توجه به بسته شدن بودجه فدراسیون فوتبال در سال 1400-1399 معوقه داوران و کمک داوران نیم فصل لیگ برتر روز گذشته پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی روزهای آینده معوقه لیگ دسته اول و بانوان نیز به حسابشان واریز خواهد شد.
سرپرست کمیته داوران در مورد افزایش 300 درصدی حق الزحمه داوران که در جلسه هیئت رئیسه مصوب شده نیز صحبت کرد و افزود: با دستور شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد از فصل آینده لیگ برتر فوتبال افزایش حق الزحمه داوران در دستور کار قرار گیرد. همچنین رئیس فدراسیون بنده را مامور کردند در تمام رده ها و رشته ها چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان کارشناسی صورت بگیرد، چرا که دستمزد این عزیزان با توجه به افزایش 300 درصدی داوران، بسیار پایین و ناچیز است. برهمین اساس مقرر شد در آینده ای نزدیک این فرایند صورت بگیرد.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با جواد منافی: آن تصادف زندگی ام را تغییر داد؛ تحمل آن رفتارها را نداشتم و خداحافظی کردم مهدی طارمی مهار نشدنی است / گزارش رسانه پرتغالی ادعای عجیب دکتر هاشمیان | انصاریان مرگ شریفی داشت، علیه او توطئه کردند انتقال اریک گارسیا به بارسلونا به زودی رسمی می شود پاراتیچی دو بار پیشنهاد اخراج پیرلو را داد؛ درگیری لفظی مدیران یوونتوس در پارکینگ!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو