Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال امروز نشستی را با رئیس فدراسیون و سرپرست کمیته فوتسال برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این جلسه با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، مهرداد سراجی، محمد ناظم الشریعه، سرمربی، ابوالفضل کریمیان، مدیر تیم و بقیه اعضای کادر فنی امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه کادر فنی برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال را تا آغاز رقابت های جام جهانی 2021 لیتوانی را به حاضرین در جلسه ارائه کرد. سپس مهرداد سراجی، سرپرست کمیته فوتسال ضمن تایید برنامه ها اعلام کرد که هرگونه حمایت و همکاری را در این زمینه انجام خواهند داد تا این برنامه ها تحقق پیدا کند.   برگزاری نشست کادر فنی تیم ملی فوتسال با رئیس فدراسیون و سرپرست کمیته در ادامه جلسه شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون گفت: فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را برای حضور پرقدرتمند تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی 2021 لیتوانی خواهد داشت و از اعضای کادر فنی خواست با تمام توان و کمترین دغدغه ذهنی بازیکنان را برای این مسابقات آماده کنند و با تمام قوا از جایگاه مقام سوم تیم ملی فوتسال دفاع کنند. گفتنی است، براساس برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی فوتسال، اردوی این تیم از پنجم خردادماه در سالن فوتسال مرکزی ملی فوتبال آغاز خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کادر فنی تیم ملی فوتسال رئیس فدراسیون سرپرست کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها