Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین علیرضا معزی ،معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در واکنش به ادعای یک نماینده مجلس علیه روحانی در صدا و سیما در توییتی نوشت:

1.کوچاندن اصیل‌ترین برنامه‌سازان از ⁧ شبکه سه⁩ و تهی شدن رسانه از اعتبار، کار را به آنجا رساند که آنتن زنده و جایگاه میهمان به مثابه رانتی سیاسی، به سخیف‌ترین دروغ‌ها و حریص‌ترین نوکیسگان جویای نام و نان سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یاوه‌سرایی و ابتذال به  رقابتی مهوع افتاده‌اند.

2. بپذیرید که نه ⁧ ظریف⁩ ادعای کاندیداتوری دارد و نه ⁧ روحانی⁩ نامزد این انتخابات است؛ بنابراین جشنواره‌ی مستندهای سفارشی ضد برجامی را پایان دهید و آنتن زنده را به باشگاه حرافان و هتاکان کینه‌ورز اجاره ندهید، همان آنتنی که محدودیتهایش فقط شامل روحانی شده است.

این توییت با هشتگ های شبکه سه، ظریف و روحانی منتشر شده است.

27215

کد خبر 1513909

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عليرضا معزی محمدجواد ظریف حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات