Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@10:56:47 GMT

انهدام کامل یک تیم هفت نفره تروریستی در شمالغرب

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۸۲۸۱

انهدام کامل یک تیم هفت نفره تروریستی در شمالغرب

خبرگزاری فارس: به نقل از  روابط عمومی قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه، این قرارگاه در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی در مرزهای شمالغرب کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: درگیری ظهر امروز بین رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با یک تیم هفت نفره از  اشرار و ضد انقلاب نفوذی از خاک کشور ترکیه در منطقه مرزی شهرستان سلماس بود که منجر به هلاکت  و انهدام کامل تیم تروریستی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این درگیری تعداد ۲ نفر از بسیجیان شهرستان سلماس نیز  به فیض شهادت نایل آمدند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: انهدام تیم تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید