Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@08:53:36 GMT

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۸۵۲۹

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

مه‌ولات - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مه ولات از کشف ۲ باب کوره غیرمجاز زغال در این شهرستان، دستگیری ۲ متخلف و تحویل آنان به مقامات قضایی خبر داد. علیرضا قادری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته افزون بر ۴۰ تن چوب غیرمجاز با پنج دستگاه خودرو حامل چوب متوقف شدند.

تربت حیدریه - بخشدار جلگه رخ تربت حیدریه گفت: تمام ۵۰۵ نفر سالمند بالای ۸۰ سال این بخش، در برابر ابتلا به کووید ۱۹ واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی‌اکبر صاحبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار واکسیناسیون این افراد توسط مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده بود که امروز به پایان رسید.  
مشهد-  قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش و سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در راستای بیان و بازخوانی نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس تفاهمنامه همکاری امضا کردند. امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمین ارتش روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این تفاهم نامه همچنین به منظور استفاده کارکنان از امکانات علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی به امضا رسید.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مشهد دفاع مقدس منابع طبیعی و آبخیزداری آستان قدس رضوی تجارت چوب تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران مه ولات منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مشهد دفاع مقدس وزارت جهاد کشاورزی مشهد دفاع مقدس منابع طبیعی و آبخیزداری آستان قدس رضوی تجارت چوب تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران مه ولات منابع طبیعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران، راه‌های اصلی و فرعی در شهرستان‌های سبزوار، جغتای، جوین و داورزن را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: وزش باد شدید و گرد و خاک دید افقی رانندگان در بزرگراه سبزوار- نیشابور و جاده سبزوار -بردسکن را محدود کرده است.

وی با اشاره به تداوم بارش‌ها در استان اظهار کرد: در حال حاضر تردد در دیگر جاده‌های خراسان رضوی به صورت عادی و روان جریان دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رضا زرندی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی شد
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • بمباران شدید و آخرالزمانی رفح؛ آتش و دود و انفجار+فیلم
  • بمباران شدید رفح+فیلم
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی