Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حجت الله فاضلی عصر سه شنبه در نشست شورای افتاء و روحانیت شهرستان روانسر افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عید فطر باید دستور کار همه روحانیون باشد.

وی تصریح کرد: در آستانه عید سعید فطر آمار مبتلایان به کرونا کاهشی است و این بهترین عیدی برای مردم است و باید شیوه نامه های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ادامه داد: تبعیت از قانون و شرع عامل موفقیت و پیشرفت است و هر کجا و هر زمان از این قوانین پیروی کردیم موفق تر نیز بوده ایم.

حجت الاسلام فاضلی اضافه کرد: ما باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنیم و انتخاب فرد اصلح فقط با حضور حداکثری مردم ممکن خواهد بود.

وی با قدردانی از همکاری و همراهی روحانیون شهرستان در راستای پاسداشت مناسبت های ملی و مذهبی تاکید کرد: نباید بگذاریم عده ای در جامعه هنجارشکنی کنند و به اختلافات دامن بزنند.

امام جمعه روانسر نیز گفت: خوشبختانه هم افزایی و هماهنگی خوبی در بین روحانیون شهرستان وجود دارد و تنظیم اوقات شرعی و تعیین زکات فطریه در ماه مبارک رمضان نمونه بارز این هماهنگی ها است.

ماموستا ملا سیدمحمد محمدی افزود: تکمیل مدرسه علوم دینی امام شافعی شهرستان روانسر دغدغه علما و روحانیون است که امیدواریم این پروژه مهم با همراهی و همکاری مقامات استانی هر چه زودتر به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه روانسر در زمینه راه اندازی مدرسه علوم دینی خواهران هم خوش درخشیده و از تمامی مناطق اورامانات طلبه خواهر داریم اظهار داشت: این مدرسه پتانسیل های بالقوه ای دارد و برای رشد و شکوفایی دین در خانه و خانواده ها، حمایت از این قشر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر اهل سنت کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر اهل سنت کرمانشاه روانسر اهل سنت کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر روز یکشنبه در مجموعه باغ فردوس برگزار شد و در حاشیه این تمرین محمد کریمی و پیام نیازمند به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم سپاهان به نمایندگی از سایر بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، تشرف او به دین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)