Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در پی اتهامات بی پایه یک نماینده مجلس این کشور علیه ایران نسبت به حادثه تروریستی دبیرستان سیدالشهدا تاکید کرد: آیا این افراد هدفشان جز همسویی با اهداف شوم عاملان حمله تروریستی است؟

به گزارش ایسنا، سفارت ایران در افعانستان در حساب توییتری خود در پی اتهامات یک نماینده مجلس این کشور علیه ایران نوشت: "‏کسانی که در خصوص حمله تروریستی به دبیرستان سیدالشهداء (ع) کابل اتهامات بی پایه و اساس مطرح می‌کنند، آیا هدفشان جز نفاق و همسویی با اهداف شوم عاملان حمله تروریستی است؟"
لازم به ذکر است شاپور حسن زوی نماینده لوگر در مجلس نمایندگان افغانستان، جمهوری اسلامی ایران را عامل حمله به دبیرستان سید الشهدا کابل معرفی کرد و این مساله موجب   تنش و درگیری نمایندگان با او در مجلس این کشور هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاسخ سفارت ایران در کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان

سفیر روسیه در کابل گفته است قرار است یک محموله کمکی این کشور که شامل‌ ۵۳۶ تُن آرد ویتامین‌دار می شود، به شمال افغانستان انتقال داده شود.

دیمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل گفت انتقال این محموله آرد در چهارچوب تحقق سهم اصلی این کشور در نهاد سازمان جهانی غذا (WFP) طی سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ صورت گرفته است.

این کمک در حالی صورت می‌گیرد که با روی‌کارآمدن طالبان در افغانستان، اکثریت مردم از گسترش فقر در کشور به‌شدت ابراز نگرانی می‌کنند.

در همین حال، بانک جهانی به‌تازگی گفته است چشم‌انداز اقتصادی افغانستان هنوز نامشخص است و خطر رکود حداقل تا سال ۲۰۲۵ وجود دارد.

به گفته این بانک، فقدان رشد تولید ناخالص داخلی همراه با کاهش راه‌های تامین مالی خارجی برای مخارج خارج از بودجه، تصویری تاریک از چشم‌انداز اقتصادی کشور ترسیم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند