Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@15:56:27 GMT

کارت فلشبک جرارد پیکه با ریتینگ ۹۶ منتشر شد / فیفا ۲۱

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۸۹۳۸

کارت فلشبک جرارد پیکه با ریتینگ ۹۶ منتشر شد / فیفا ۲۱

EA اسپورتس از کارت جدید جرارد پیکه رونمایی کرد.

به گزارش طرفداری، ایونت توتس همچنان ادامه دارد و این هفته شاهد تیم منتخب فصل لالیگا هستیم و به همین واسطه، روزانه اس بی سی های جدیدی از بازیکنان این لیگ عرضه می شود. در همین خصوص امروز کارت جدید جرارد پیکه تحت عنوان کارت فلشبک در این بخش جذاب بازی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه تکمیل این اس بی سی چیزی حدود ۳۵۰ هزار کوین ارزیابی می شود که با توجه به ریتینگ خارق العاده او و استتسش به نظر مبلغی مناسب است.

برای تکمیل این چالش شما به دو اسکواد با ریتینگ های ۸۵ و ۸۶ نیاز دارید. در خصوص این کارت باید گفت که به لحاظ دفاعی استتس روی کاغذ آن حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد و با قراردادن چمیستری استایل شدو روی این کارت، تا حدی مشکل سرعت کم آن نیز برتر می شود. اجیلیتی و بالانس این کارت برای بازیکنی در پست مدافع خیلی خوب است اما در هرحال جرارد پیکه در بازی فیفا گیم پلی مناسبی ندارد و شما اگر در پست مدافع در لالیگا دنبال مدافع خوبی با قیمت پایین هستید، پیشنهاد می کنیم از کارت توتس ژول کونده استفاده کنید. با تمام این صحبت ها، اگر هوادار بارسلونا هستید یا به سبک بازی این بازیکن علاقه دارید، در تکمیل این چالش شک و تردید به خرج ندهید. جرارد پیکه

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذ‌های ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه ۶ قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری