Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی منطقه سوم نبوت نداجا ،مراسم معنوی محفل انس با شهدا به مناسبت گرامیداشت اولین سالگردآسمانی شدن شهداء ناوچه کنارک با حضور کارکنان ،خانواده های معظم شهدا،مسئولین لشکری وکشوری بارعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جوار شهید گمنام شهرک شهید مولایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر تاج الدینی  فرمانده منطقه سوم نبوت نداجا امیر دریادار دوم عرشه درسخنانی ضمن عرض خیر مقدم محضر خانواده های معظم شهدا ،مسئولین ومدعوین گرانقدر در باب فضائل گسترده شهدای رمضان نداجا بیان داشت: این روز ها در عین حال که در سوگ شهادت وفراق دریادلان و همرزمان گرانقدرمان نشسته ایم، قلبمان با تکیه بر اعتقادات ناب دینی آرام می شود که همان اجروثواب وعده داده شده ی الهی برای از خودگذشتگی و جانبازی مجاهدان وجان‌ برکفان در پیشگاه الهی ست.

 امیر تاج الدینی در ادامه با پاسداشت یادوخاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رثای شهیدان وطن افزود؛گرامیداشت یاد و خاطره شهدا پیرو وصیت نامه سردار دلها ،یک وظیفه انسانی برای همه ماست و در هر جایگاهی که هستیم همه ما وظیفه داریم فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم و همواره خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را مورد تکریم قرار دهیم».

حجت اسلام والمسلمین نظر بامری امام جمعه شهرستان کنارک  حجت اسلام والمسلمین نظر بامری هم با یاد و خاطره ۱۹ آلاله پرپر این شهدای والامقام نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا‌.ا را گرامی شمرد واظهار داشت ؛مقام شهید یک مقام الهی است و شهدا و خانواده های معظم شهدا در همه زمینه ها برای ما الگو هستند؛ این مراسم هم در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا برگزار و باعث افتخار ماست که چنین مراسمی در این نقطه مرزی کشوری با این شکوه و جلال در حال انجام است.

او در بخش دیگری از بیاناتشان با اشاره ویژه به جایگاه والا وشامخ شهید و شهادت اذعان داشتند؛شهید شدن، یک افتخار است که نصیب هر شخصی نمی شود؛ براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، بزرگداشت مقام شهیدان، کمتر از شهادت نیست و همه ما وظیفه داریم همیشه پیام شهیدان را توضیح دهیم و تبیین کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کنیم».

او  تصریح کرد:«امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های شهداست و رسالت همه ماست که همیشه، یاد و خاطره شهدای سرافراز را گرامی بداریم وناگفته نماند دراین مسیر الهی همت وتلاش وخلوص نیت نیروهای مسلح مقتدر ما هم نباید غافل بمانیم .

در ادامه گروه سرود سفیران شهدا متشکل از فرزندان قرآنی وبسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی کوی های سازمانی قطعاتی را باعنوان شهدا ستاره های بی بدلیل وسردار دلها را اجرا وسپس ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت جناب آقای سعید ملایی در رثای شهدای دریادل ناوچه کنارک به ذکر مصیبت وروضه خوانی پرداخت.

در حسن ختام محفل انس باشهدا ، از خانواده های معظم شهدا و جانبازان ناوچه کنارک با اهدا هدایا و لوح تقدیر ،توسط مسئولین لشکری وکشوری قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش خانواده های معظم شهدا ناوچه کنارک همه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1358 پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است