Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت امید عالیشاه و سیامک نعمتی به دو نگرانی و دغدغه یحیی گل محمدی برای دیدار حساس با استقلال تبدیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس در دیدار با سپاهان که جنجال و حواشی زیادی به همراه داشت تلفات هم داد به طوری که سیامک نعمتی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و کنعانی زادگان دچار مصدومیت‌هایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویری از پای کنعانی زادگان صبح روز گذشته منتشر شد که هواداران پرسپولیس را نگران کرد هر چند عصر روز گذشته خبرهای مثبتی درباره وضعیت این مدافع ملی پوش منتشر شد.

کمال کامیابی نیا هم گفته می شود مشکلی برای همراه پرسپولیس نخواهد داشت اما وضعیت دو بازیکن سرخپوش در ابهام قرار دارد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت چهار بازیکن مصدوم گفته است فعلا هر چهار بازیکن به صورت اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

بر همین اساس، کارهای اولیه و همچنین عسکبرداری‌های لازم گرفته شده است و طبق نظر کادر پزشکی، تلاش آنها بر این است که هر چهار بازیکن مصدوم تیم، به بازی دربی پایتخت برسند.

وضعیت دو مصدوم پرسپولیس را در تصاویر زیر که مربوط به آخرین تمرین این تیم است ببینید:

 

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

کمال کامیابی نیا در مورد این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت ها را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم. به تیم استقلال و هواداران این تیم تبریک می گویم.

وی در مورد درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت: مدیران و سرمربی استقلال هم حتما این صحنه را تایید نمی کنند. حامدی فر که جوان است هم به خودش لطمه می زند و هم به استقلال. کمیته انضباطی باید ورود کند و حکمی را بدهد که بازیکن دیگری این کار را نکند. چون تنش به وجود می آید و به سکوها سرایت می کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزبه چشمی باید سه بار در این بازی اخراج شد. همه تیم ها زحمت می کشند و داوران باید قضاوت درستی داشته باشند. ما پاک ترین مربی دنیا را داریم. باشگاه ذوب آهن حرفه ای برخورد می کند و نه بیانیه می دهد و نه کار غیراخلاقی می کند. بقیه باید از این باشگاه الگوبرداری کنند. همه باید از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 6098829

دیگر خبرها

  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • غیبت ستاره خط دفاعی فولاد مقابل استقلال
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم