Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@22:32:41 GMT

#انتخابات۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۰۴۷

#انتخابات۱۴۰۰

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور باعث شد موضوعات دیگر کمتر مورد توجه قرار بگیرند و بیشتر بحث‌ها در شبکه‌های اجتماعی مربوط به این مسأله باشد. عکس‌ها و فیلم‌هایی از ثبت‌نام افراد مختلف و بخصوص کسانی که با لباس و شعار خاص و عجیب ثبت‌نام کردند بازنشر می‌شد و ثبت‌نام چهره‌های شناخته شده سیاسی هم مورد توجه کاربران قرار گرفت و درباره‌اش نوشتند: «‏شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تند و تند عکس بفرستین که این با موتور اومد، اون با دوچرخه، این یکی گفت من نابغه‌ام، اون یکی گفت من معمام»، «شما کافیه الان توئیت کنید که... وارد ستاد انتخابات شد و یا... ثبت‌نام کرد. تقریباً همه کانال‌ها و سایت‌های خبری بدون اینکه ببینن خبر درسته یا نه، کار میکنن و حتی اگر بدونن خبر اشتباهه هم برنمیدارن»، «‌‏وزارت کشور اعلام می‌کند که بر اساس رویه سابق در حال ثبت‌نام کاندیداهاست. نماینده شورای نگهبان هم می‌گوید فرایند مثل قبل در حال اجراست.»، «‏سخنگوی شورای نگهبان بعد از پیگیری خبرنگاران اعلام کرد که به نماینده شورا تأکید کرده‌اند مدارک داوطلبان را بر اساس مصوبه شورا تحویل بگیرد. نماینده شورای نگهبان در وزارت کشور می‌گوید ما نقش نظارتی داریم. وزارت کشور هم می‌گوید ما فرایند ثبت‌نام را کامل انجام می‌دهیم.»، «‏کاش اینایی که با کفن و‌ موتور و کراوات میرن ثبت‌نام ریاست جمهوری بیان اینجا اکانت بسازن دور هم خوش باشیم»، «‏انتخابات شروع شد و‌ یه عده با قیافه‌ها و رفتار عجیب و غریب راه افتادن ثبت‌نام کنن. کلاً یه عده دوست دارن دیده بشن. اگه بگی ثبت‌نام له شدن زیر بولدوزره بازم یه عده میان میگن برای خدمت به مردم کشورم میرم این زیر له و لورده میشم»، «فردی با ظاهری کفن پوش، قرآن و عصا به دست و ماسکی از پرچم ایران به صورت، برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد. او در توضیح حضور خود برای ثبت‌نام ریاست جمهوری گفت که آمده است کشور را از مشکلات نجات دهد.»،  «‏اونایی که در ساعات اولیه ثبت‌نام میکنن همه‌شون انصراف میدن. اصل کاری اونایین که در ساعات پایانی میان برای ثبت‌نام ریاست جمهوری»، «‏افراد جالب و عجیب غریبی از روز اول اقدام به ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری کردن. این در حالیه که از بین همه ثبت‌نامی‌ها فقط 7 یا نهایتاً 10 نفر انتخاب و معرفی میشن.»




 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ریاست جمهوری وزارت کشور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید
مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی

وی افزود: در 8 حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید 16 نماینده انتخاب شوند.
وزیر کشور عنوان کرد: شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین‌بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229321 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات