Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر به نقل از رویداد24،وب سایت «دولت بهار» منتسب به حامیان محمود احمدی نژاد تکذیبیه دفتر محمود احمدی‌نژاد درباره واکسن زدن رئیس دولت نهم و دهم منتشر کرد. متن این تکذیبیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علی عسگری
ریاست محترم سازمان صدا و سیما

با سلام، امروز در یکی از بخش‌های خبری صدای جمهوری اسلامی از قول فردی معلوم الحال با عنوان مجعول مشاور و یکی از نزدیکان آقای دکتر احمدی نژاد ادعا شد که «آقای احمدی‌نژاد اواخر دی ماه پارسال واکسن آمریکایی فایزر دریافت کرده و این امر مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای ایشان هزینه برداشته؟!»، در این خصوص نکات و موارد زیر را متذکر می‌شود:

۱) کذب بودن خبر مذکور با کمترین دقت در محتوای آن برای هر فرد عادی قابل درک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
چرا که در مقطع زمانی ذکر شده اساساً واکسن کرونا مراحل آزمایشی خود را در امریکا طی می‌کرد و هنوز نه فقط در امارات بلکه حتی در امریکا نیز تجویز و تزریق نمی‌شد. حال چگونه می‌شود که دریافت این واکسن را که بدلیل شرایط خاص حمل و نقل، نگهداری و تزریق جز در مراکز خاص بهداشتی و درمانی امکان‌پذیر نیست، در داخل منزل تزریق نمود!

۲) در حالی که سیاست بایکوت کامل و همه جانبه خبری آقای دکتر احمدی‌نژاد به عنوان یکی از فعالترین، برجسته‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور جزو رویکرد‌های ثابت و قطعی صدا و سیما است، نقل مطلبی تا بدین اندازه سخیف و بی‌پایه از سوی آن سازمان جای بسی تعجب و تاسف است. پیشنهاد می‌کنم به خبرنگاران تان بفرمایید تا برای کسب اطلاع خودتان هم که شده از مردم بپرسند که پخش این گونه اخبار در این مقطع زمانی را به چه معنایی تفسیر می‌کنند.

۳) برای ما قابل درک است که سازمان و صدا و سیما، تحت نفوذ و سیطره مراکز قدرت اجازه و امکان راستگویی و رعایت عدالت را به خصوص درباره شخصیت محبوب و مردمی احمدی نژاد ندارد، ولی از جنابعالی که به روز واپسین اعتقاد دارید انتظار می‌رود که حداقل تلاشِ محسوس را برای پیراستگی دامان خود از این همه گناه و آلودگی مبذول فرمایید. بعید است در پیشگاه الهی "المامور معذور" عذر موجهی برای این مظلمه باشد.

۴) جنابعالی بهتر از هرکس می‌دانید که مردم ایران حداقلِ اعتماد خود را به درستی رویکردها، راستی اخبار و وثاقت تحلیل‌های سیاسی صدا و سیما از دست داده اند، تا جایی که برای کسب اخبار و اطلاعات خود غریبه‌ترین رسانه‌های خارجی را که گاه از دشمنان این ملک و ملت هستند بر صدا و سیمای به اصطلاح ملی ترجیح می‌دهند. فکر می‌کنید این بی اعتمادی‌ها که سرمایه‌های ملی این مرز بوم را به نابودی می‌کشاند، از کجا نشات می‌گیرد؟

۵) مطمئناً برای جنابعالی که آقای دکتر احمدی‌نژاد را به خوبی می‌شناسید قابل درک و باور است که احمدی‌نژاد تا زمانی که همه مردم کشور واکسن کرونا را دریافت نکنند از زدن این واکسن خودداری خواهد نمود، و انتشار خبر دروغین و غیر قابل باور واکسن زدن ایشان در نزد افکار عمومی چیزی از بارِ زشتی واکسن زدن از "مابهتران" کم نخواهد کرد.

امید است که برای جبران خطای بزرگی که صورت گرفته تدبیر و تدارک لازم و عاجل بفرمایید.

عبدالرضا شیخ الاسلامی
رییس دفتر

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: تزریق واکسن فایزر احمدی نژاد آقای دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازدیلی میل، به زودی وصله هایی کوچک جایگزین تزریق واکسن برای کودکان می شود. پزشکان امیدوارند این گزینه های بدون درد جایگزین تزریق واکسن با سرنگ شوند تا به این ترتیب والدین بیشتری به واکسینه کردن فرزندانشان ترغیب و از شیوع بیماری های مذکور جلوگیری شود. نیازی نیست وصله های گفته شده توسط پرسنل پزشکی آموزش دیده به بدن کودکان منتقل شوند.

آنها به نام وصله های میکروآرایه نیز معروف هستند به وسیله مجموعه ای از برجستگی های میکروسکوپی که به لایه رویی پوست نفوذ می کنند، دارو را به بدن می رسانند و دیگر نیاز به تزریق نیست.

از سوی دیگر واکسن های مایع حتما باید در یخچال نگهداری شوند و پرسنل آموزش دیده آنها را تزریق کنند و در کنار این موارد باید ایمنی و دور انداختن سرنگ ها نیز در نظر گرفته شود. اما وصله های جدید در مقابل حرارت مقاوم هستند، حمل ونقل آنها ساده تر است و انتقال آنها به بدل به آموزش کمی نیاز دارد. طبق نتایج تحقیق که در نشریه لنسنت منتشر شده، این امر سبب می شود انتقال واکسن به مناطق دور افتاده در انگلیس و همچنین سراسر جهان ساده تر باشد.

در آزمایش مذکور ۱۲۰ کودک ۹ تا ۱۰ ماهه، ۱۲۰ کودک نوپا ۱۵تا ۱۸ ماه و ۴۵ بزرگسال ۱۸تا ۴۵ ساله در گامبیا شرکت کردند. وصله ریز سوزن که روی بازوی آنها قرار گرفت واکنش ایمنی در بدنشان ایجاد کرد به اندازه واکنش ایمنی حاصل از تزریق واکسن های معمول قدرتمند بود.

آزمایش انتقال یک دوز از واکسن به وسیله وصله ریز سوزن نشان داد از هر ۱۰ کودک بیش از ۹ نفر در مقابل ابتلا به سرخک محافظت و تمام نوزادان پس از دریافت درمان در مقابل سرخجه نیز ایمن شدند.

کد خبر 6093759 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید